[Ankara - MT]

Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
evet arkadaşlar yeni motorumu almış bulunmaktayım. çok gel gitlerden sonra gidip mondiall 250 mr destro aldım. geçen cumartesi bayiden aldım. motoru ikinci gün düşürdüm. nazar değdi. işyerimdeki arkadaşlar çok beğendi. motorda hasar sol fren levyesi kırıldı gösterge çatladı. beğenerek aldığım çanta feci çizildi.
qsqs9.jpg
[/url][/IMG]

kızıma aldığım iki teker şimdiden yetiştiriyorum.
qsqpq.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Katılmak istiyorum ben müsade varsa

Estağfurullah müsade ne demek, aramızda görmeyi çok isteriz sizleri de..

bende eşimle gelebilirim

çok mutlu oluruz : )

katılabilir miyim?

isteyen arzu eden herkes başımızın üstünde : )

:(( yarın yıllık iznimi kullanmak üzre ankaradan ayrılıyorum.....

: ) üzülmeee... bayram dönüşü de kısmetse tek gece konaklamalı kamp yapalım diyoruz, belki mangal akşamı netleştiririz :cat: ona katılırsın nasip olursa..

Vay be amma talep var :) Motor seslerini takip ederek bulcam sizi :bounce:

adresi kolay bulabilmen için yere bayat ekmek kırıntıları bırakıcam :))
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
: ) üzülmeee... bayram dönüşü de kısmetse tek gece konaklamalı kamp yapalım diyoruz, belki mangal akşamı netleştiririz :cat: ona katılırsın nasip olursa..

inşallah...bir engel çıkmazsa kesin katılırım..
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Geçmiş olsun DRSTEEL kardeşim. Nazarlık diyelim geçsin gitsin. Bu arada kızının iki tekeri de çok tatlıymış :D
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
evet arkadaşlar yeni motorumu almış bulunmaktayım. çok gel gitlerden sonra gidip mondiall 250 mr destro aldım. geçen cumartesi bayiden aldım. motoru ikinci gün düşürdüm. nazar değdi. işyerimdeki arkadaşlar çok beğendi. motorda hasar sol fren levyesi kırıldı gösterge çatladı. beğenerek aldığım çanta feci çizildi.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqs9.jpg[/url][/url]
[url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqs9.jpg[/url]
kızıma aldığım iki teker şimdiden yetiştiriyorum.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqpq.jpg[/url][/url][url]http://k1307.hizliresim.com/1c/u/qsqpq.jpg[/url]

geçmiş olsun kardeş...ben de bu denge bisikletinden bakmıştım ama fiyatı baya pahalıydı..şöyle bişey aldım sonuçta 1/3 fiyatına

fotoraf7.jpg
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
ben almanyadan aldım geldim. orada bisiklet gani ile olduğu için ucuzdu. 40 euroya aldım. burada decathonda var linki
http://www.decathlon.com.tr/New-Run-Cocuk-Bisikleti,PR-14431.html
teşekkürler.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Bu Gün düzenlenen Adnan Kahveci parkında ki Pikniğimzde emeği geçen Davut Abim Ve Sinem Ablama Çok Teşekkür ediyorum.
Katılan herkese Teşekkürler, Tekrar toplanır görüşürüz umarım..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ben almanyadan aldım geldim. orada bisiklet gani ile olduğu için ucuzdu. 40 euroya aldım. burada decathonda var linki
http://www.decathlon.com.tr/New-Run-Cocuk-Bisikleti,PR-14431.html
teşekkürler.

senin aldığın bisikleti burda 270 den iteliyolar...decathlon gönderdiğin linkteki bisikletten ankara mağzasına 2-3 tane getirmiş ve bitmişti...ben alacağım zaman ne zaman geleceği belli değil falan demişlerdi...kargo ise 50 tl istanbul dan...adamlar normal bisikleti de 50 ye korgoyla yolluyolar küçücük aleti de onun için ordan almamıştım...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Topiğin as kadrosu kimlermiş merak ettim doğrusu? İnsanları as yedek diyede mi sınıflandırıyoruz artık..

Astı üstü yok,
hepimiz biriz burda,
diğer arkadaşlara uyarsa bugün bile buluşulunabilir(nası bir kelime türettiysem artık :mrgreen: )
Ben müsaitim velhasılkelam..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hepimiz bir miyiz :sunny: Şimdi benle Bülent bir miyiz ? Nasıl bir oluyoruz ateistler bunu da açıklasın! adam tek başına 2 kişi zaten, soykanla da birleşince voltranı oluşturuyorllaaa. Umurcanı hiç saymıyorum, o şehir dışında, Fatik başkan rejimde... As kadro kim peki...::gazete::

Ayrıca pikniğe çağırıp da kendisi gelmeyenleri süresiz (as)kadro dışı bıraktık ::miiz1::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst