Hafta sonu etkinlik varmi?
Arkadaşlar bu vesile ile belirteyim; Cumartesi günü iftar saatinden yaklaşık 1 saat önce (bunu beyime sormam lazım : ) 1 saat olayını kafadan attım

) buluşup, semaverde çay + mangal keyfi yapalım diye kararlaştırdık bir grup arkadaş, sizlerden de katılmak isteyen arkadaşlar olursa belirtirseniz, seviniriz.
Batıkent'te Adnan Kahveci Parkı'nda bir araya gelelim diyoruz, hatta belki kalabalık olacağımızı göz önünde bulundurarak, erkenden yer tutmamız da icap edebilir, yani katılıma göre..
Akabinde isteyen arkadaşlar olursa motosiklet sürüşü de yapılabilir. Büyük ihtimal ben ve oğlum araba sürüşü yapıyor oluruz
Bundan sonraki gelişmelerle ilgili olarak Selim 1996 arkadaşımız size yardımcı olacaktır

,