[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bu arada prometheusa söyledim tanışmak istediğini,
face bilgilerini mesaj atarım sana birazdan özelden.

bir sonrakine çayımızı semaverde yapalım, otantik olur :p
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Selam arkadaşlar, adım Selim, 17 yaşındayım, bir ay önce Honda cb 125 E motosikletimi aldım, forumdan bir arkadaşımız sayesinde haberim oldu.. Bundan sonra yapacağınız gezi ve toplantılara katılmak isterim :)
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Hoşgeldin kardeşim motosikletin hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin keyifli sürüşler...Görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
:( şu garibanlarada bir haber verseniz, bi kaç insan yüzü göreydik bizde...

O gün çok spontane gelişti ama inşallah semaverde çay keyfi yapıcaz ilk fırsatta, bizim sitenin yukarısında herkesin manfal falan yaktığı, çardakları olan bir park var,
gelmek isteyen tüm arkadaşları bekleriz o gün : )

Bu arada NX bakınan arkadaşlar vardı sanıyorum, sahibinden com'da eskişehirden satılan bi tane var, temiz gibi duruyor.. ilgilenenler varsa
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Biz NX bakmayı sizden öğrenecek değiliz Sinem hanım :p

Bizler sadece NX bakıyoruz, alıcı değiliz biz bakıcıyız... Bakması keyifli bir motor kendileri :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
arkadaşlar merhaba ismim burak gazi mah den katılıyorum motorum yok motorsuzum :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

@gaccal abi bunları senin için atıyorum :) çıkar şu motoru garajdan gez azıcık :) canın çeksin :p
1011999_10151731926636683_943160361_n.jpg

970790_10151731926676683_2051747092_n.jpg

1011999_10151731926636683_943160361_n.jpg

kazadan sonra korkuyu attım 2 kişi ile virajım f800 gs ile
995758_10151731926506683_770681805_n.jpg


gerçekten motorsuzum ama :(
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Burak bizimkilerin büyük bi kısmı zaten tanıyor seni :)
sen gez bakalım bizde bayramdan sonra gezicez inşallah..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Hafta sonu etkinlik varmi?

Arkadaşlar bu vesile ile belirteyim; Cumartesi günü iftar saatinden yaklaşık 1 saat önce (bunu beyime sormam lazım : ) 1 saat olayını kafadan attım :D) buluşup, semaverde çay + mangal keyfi yapalım diye kararlaştırdık bir grup arkadaş, sizlerden de katılmak isteyen arkadaşlar olursa belirtirseniz, seviniriz.
Batıkent'te Adnan Kahveci Parkı'nda bir araya gelelim diyoruz, hatta belki kalabalık olacağımızı göz önünde bulundurarak, erkenden yer tutmamız da icap edebilir, yani katılıma göre..
Akabinde isteyen arkadaşlar olursa motosiklet sürüşü de yapılabilir. Büyük ihtimal ben ve oğlum araba sürüşü yapıyor oluruz :)

Bundan sonraki gelişmelerle ilgili olarak Selim 1996 arkadaşımız size yardımcı olacaktır :D,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst