[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Hepimiz bir miyiz :sunny: Şimdi benle Bülent bir miyiz ? Nasıl bir oluyoruz ateistler bunu da açıklasın! adam tek başına 2 kişi zaten, soykanla da birleşince voltranı oluşturuyorllaaa. Umurcanı hiç saymıyorum, o şehir dışında, Fatik başkan rejimde... As kadro kim peki...::gazete::

Ayrıca pikniğe çağırıp da kendisi gelmeyenleri süresiz (as)kadro dışı bıraktık ::miiz1::

ası pikmik bayram sonrası :D coming soon :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

Astı üstü yok,
hepimiz biriz burda,
diğer arkadaşlara uyarsa bugün bile buluşulunabilir(nası bir kelime türettiysem artık :mrgreen: )
Ben müsaitim velhasılkelam..

Her gün düzenlenmekte olan geleneksel Çukurambar-Batıkent gezilerimin 96. cısını gerçekleştiricem bu akşam :p,
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
@gaco inanalım mı panpa... :p

yok panpa

03062012_115710_5689.jpg


ev sahabısız mangal mı olurmuş :flower:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
:salut: Park'ta yer kapabilmek için beş saat öncesinden olay mahalline intikal ettik.
Hava çok soğuktu, bebekimi gezdirmek için biraz dolaştırayım dedim, kucağımda uyuyakaldı,
baktım biraz dolaştırırken bizim evin önüne gelmişiz, sonra bi baktım nasıl olduysa bizim evin salonundayım, klasik koşullanma galiba.. :p

İtinayla umut tacirliği yapılır :bounce:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Bayram sonrası kamp olacak 1 gecelik merakla bekliyorum ---
Ah o piknikteki motorlar neydi öyle bir gun yine gorusuruz insallah abilerimizle,.. hatta kampta gorusurz belki :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Topiğin as kadrosu kimlermiş merak ettim doğrusu? İnsanları as yedek diyede mi sınıflandırıyoruz artık..

As kadro diye kastettiğim toplantıları organize edenler anlamında söyledim. En son buluşma batıkent'te yapıldı. Gelmek istiyordum. Bu yüzden gelişme var mı diye konuya her yarım saate bir baktım. Selim'in buluşma saatine dair birşeyler yazmasını beklerken, "toplantı çok güzeldi, katılanlara teşekkür" mesajını görünce, demekki buluşma dedikleri tanışmadan çok tanıdıkları toplama faaliyetiymiş diye bir sonuç çıkardım. Sağlık olsun dostlar. Hayat devam ediyor.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Ama buluşmanın iftar yemeği olduğunu biliyorduk zaten , kusura bakmayın abicim düşünemedim yani , sinem ablamız 1 saat önce orda olcaz yazdı diye hatırlıyorum , o yüzden birşey yazmadık ve gelenlerde ona göre geldiler...
Birdahakine FAZERLE BEKLİYORUZ kusura bakmayın cidden ...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
As kadro diye kastettiğim toplantıları organize edenler anlamında söyledim. En son buluşma batıkent'te yapıldı. Gelmek istiyordum. Bu yüzden gelişme var mı diye konuya her yarım saate bir baktım. Selim'in buluşma saatine dair birşeyler yazmasını beklerken, "toplantı çok güzeldi, katılanlara teşekkür" mesajını görünce, demekki buluşma dedikleri tanışmadan çok tanıdıkları toplama faaliyetiymiş diye bir sonuç çıkardım. Sağlık olsun dostlar. Hayat devam ediyor.

Ama zaten tüm ayrıntılar verilmişti, adres bulmak konusunda sıkıntı yaşanırsa selim arkadaşımızla irtibat kurun demek istemiştim.
Cumartesi günü iftardan bir saat önce Batıkent Adnan Kahveci parkında demiştik.. bunda net olmayan birşey yok ki.. zaten buluşma dememiştim yanlış hatırlamıyorsam,eski Ankara MT'den bi kaç arkadaş bir araya geleceğiz gelmek isteyen arkadaşlarımız olursa çok seviniriz demiştim.

bence de sağlık olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

Ama buluşmanın iftar yemeği olduğunu biliyorduk zaten , kusura bakmayın abicim düşünemedim yani , sinem ablamız 1 saat önce orda olcaz yazdı diye hatırlıyorum , o yüzden birşey yazmadık ve gelenlerde ona göre geldiler...
Birdahakine FAZERLE BEKLİYORUZ kusura bakmayın cidden ...

Selim rahat ol.. söylendiği gibi MT toplantısı değildi bu, o yüzden ayrıca bir başlık açılmadı, arkadaşlar arası bir organizasyona katılmak isteyen arkadaşlar olursa diye davet edildi, buluşma yeri ve saati belirtildi. Bundan sonrasında katılmayı arzu edenler katıldılar.. katılan arkadaşlara çok tsk ederim, ayrıca da kusuruma bakmasınlar istenmeyen bir şekilde son anda, ayrılmam gerekti buluşma alanından, ama etkinliğimiz yapıldı. Son ana kadar forumu kontrol ettim ama hiçkimse katılıma dair hiçbirşey yazmadı, katılabilir miyiz diyen herkese ayrıca tekrar davetimizi tekrarladık, ne adres ne de başka birşey soran oldu.. bu noktaya kadar sorun olmadığını düşündüm tabi doğal olarak..

Son olarak da zaten böyle ufacık şeylerde birbirimizi etiketleyeceksek, as kadro yedek kadro diye biraraya gelmenin manası da olmuyor zaten..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaşlar;

dl650 de 2007 den itibaren silindir başına çift buji olayına geçilmiş...ek olarak da ağırlık merkezini biraz aşağı çekmişler...buji olayı performans olayını biraz etkilemiş..sanırım 2 hp lik bir artış söz konusu...bu özellikler ısrarla 2007 model ve üzerini bakmayı gerektirir mi?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arkadaşlar;

dl650 de 2007 den itibaren silindir başına çift buji olayına geçilmiş...ek olarak da ağırlık merkezini biraz aşağı çekmişler...buji olayı performans olayını biraz etkilemiş..sanırım 2 hp lik bir artış söz konusu...bu özellikler ısrarla 2007 model ve üzerini bakmayı gerektirir mi?

Bütçe ve kişisel tercihe bakar..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Bütçe ve kişisel tercihe bakar..

la elbet bütçeye bakar...bütçesi uyan adam zaten daha modelli alet bakar...ama kasmaya değer mi onu soruyoz..kasarsak "ne iyi ettik de silindir başına çift bujili olanı aldık, hele ağırlık merkezinin biraz daha aşağıda olması çok keyifli" der mi insan..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
arkadaşlar;

dl650 de 2007 den itibaren silindir başına çift buji olayına geçilmiş...ek olarak da ağırlık merkezini biraz aşağı çekmişler...buji olayı performans olayını biraz etkilemiş..sanırım 2 hp lik bir artış söz konusu...bu özellikler ısrarla 2007 model ve üzerini bakmayı gerektirir mi?

Cevap;
Hayır gerektirmez. (kişisel görüşüm, Yunus isimli arkadaşlar bana saldırmazsa sevinirim :joker:)

Sebep;
GaccaL nickli kullanıcı iyi bilir ki BMW de 650 lerde bir ara çift buji olayına geçmiş(daha sonra vazgeçmiş sanırım). Ben de ilk duyduğumda "anaa çok mantıklı, benim hoşuma gitti" demiştim. Lakin ne güç olarak ne de yakıt olarak kayda değer bir değişiklik olmamış(Bu bilgiyi de GaccaL nikli, kenya asıllı milli atlet temin etmişti). Şimdi 650cc tek silindirli(kocaman bir yanma odası olan) bir motorda bile tek-çift buji fark yaratmıyorsa(kullanıcı açısından); 650cc / 2 şeklinde tasarlanmış, yanma odası 325cc olan bir V motorda tek-çift buji hiç farkettirmez diye düşünüyorum. Sadece buji değişimlerinde tamamen duygusal olarak farkı hisseder kullanıcı kişi :)

Çift buji kullanılıyor diye satıcılara uzay teknolojisiymiş gibi reklam ve pirim yaptırmayalım arkadaşlar :)

Ağırlık merkezi de biraz aşağı alınmış diyor. İyi güzel. Ama nekadar alınmış ?? Önceki versiyonun ağırlık merkezinden ötürü yol tutuşunda sıkıntı yaşayan olmuş mu?

Ağırlık merkezi aşağı alınmış olması iyi bişey olsa bile 2 versiyon arasında göz ardı edilebilecek kadar bir farktır diye düşünüyorum.

Hayırlı satışlar

(Buarada DL topacında yaptığın alıntı gözümden kaçmadı, çok ağır giriş yapmışsın konuya :bounce: )
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Arkadaşlar bu vesile ile belirteyim; Cumartesi günü iftar saatinden yaklaşık 1 saat önce (bunu beyime sormam lazım : ) 1 saat olayını kafadan attım :D) buluşup, semaverde çay + mangal keyfi yapalım diye kararlaştırdık bir grup arkadaş, sizlerden de katılmak isteyen arkadaşlar olursa belirtirseniz, seviniriz.
Batıkent'te Adnan Kahveci Parkı'nda bir araya gelelim diyoruz, hatta belki kalabalık olacağımızı göz önünde bulundurarak, erkenden yer tutmamız da icap edebilir, yani katılıma göre..
Akabinde isteyen arkadaşlar olursa motosiklet sürüşü de yapılabilir. Büyük ihtimal ben ve oğlum araba sürüşü yapıyor oluruz :)

Bundan sonraki gelişmelerle ilgili olarak Selim 1996 arkadaşımız size yardımcı olacaktır :D,

Calimero,

Amacım gerginlik yaratmak değil. Böyle basit bir konuyla ilgili kimseyle münakaşaya girme terbiyesizliğini de yaşım ve kişiliğim gereği göstermem. Çünkü büyütülecek bir konu değil. Eminim bir dahaki sefere güzel sohbetler eşliğinde iyi bir arkadaşlığın başlangıcını yapacağız. Ben umutluyum. Lütfen böyle basit sebepten dolayı siz de tavrınızı bozmayın. Belki ileride sizinle çok iyi arkadaşlıklar kuracağız. Hatta belki zor gününüzde yardımıza ilk ben koşacağım. Aynı şey benim için de geçerli tabi.

Ayrıca organizasyonların facebook üzerinden yapıldığını bilmiyordum. (facebook olayını pek sevmediğimden pek girmiyorum) Dolayısıyla buluşmanın site üzerinden yapılacağını bekledim. Herhangi bir mesaj yazılmadığından dolayı sizin gibi değerli arkadaşlarla tanışma fırsatı yakalayamadığımdan biraz içim burkuldu.

Buluşmayla ilgili attığınız en son mesajda kesinlik yoktu. Yani eşinize sormanız gerektiği ve kafadan atılan 1 saat gibi belirsizlikler vardı. Dolayısıyla saatin netleşmesini bekledim ki, ben de katılıp, topikte görüş belirten sizin gibi güzel arkadaşlarla tanışmak istedim.

Selim arkadaşım, calimero'nun dediği gibi herhangi bir problem yok. Sana da ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Cevap;
Hayır gerektirmez. (kişisel görüşüm, Yunus isimli arkadaşlar bana saldırmazsa sevinirim :joker:)

Sebep;
GaccaL nickli kullanıcı iyi bilir ki BMW de 650 lerde bir ara çift buji olayına geçmiş(daha sonra vazgeçmiş sanırım). Ben de ilk duyduğumda "anaa çok mantıklı, benim hoşuma gitti" demiştim. Lakin ne güç olarak ne de yakıt olarak kayda değer bir değişiklik olmamış(Bu bilgiyi de GaccaL nikli, kenya asıllı milli atlet temin etmişti). Şimdi 650cc tek silindirli(kocaman bir yanma odası olan) bir motorda bile tek-çift buji fark yaratmıyorsa(kullanıcı açısından); 650cc / 2 şeklinde tasarlanmış, yanma odası 325cc olan bir V motorda tek-çift buji hiç farkettirmez diye düşünüyorum. Sadece buji değişimlerinde tamamen duygusal olarak farkı hisseder kullanıcı kişi :)

Çift buji kullanılıyor diye satıcılara uzay teknolojisiymiş gibi reklam ve pirim yaptırmayalım arkadaşlar :)

Ağırlık merkezi de biraz aşağı alınmış diyor. İyi güzel. Ama nekadar alınmış ?? Önceki versiyonun ağırlık merkezinden ötürü yol tutuşunda sıkıntı yaşayan olmuş mu?

Ağırlık merkezi aşağı alınmış olması iyi bişey olsa bile 2 versiyon arasında göz ardı edilebilecek kadar bir farktır diye düşünüyorum.

Hayırlı satışlar

(Buarada DL topacında yaptığın alıntı gözümden kaçmadı, çok ağır giriş yapmışsın konuya :bounce: )

Çekirge güzelce açıklamış durumu,
ha f650 de bujinin tanesi zaten 6tl idi
lakin senin DL ye alacağın bujilerin tanesi muhtemelen 20tl olacaktır buda 80tlye tekamül eder :)
ben kıyaslama yaparken 2000-2004 f650ler arasında yapmış olduğum araştırmaya binaen bunları söylemiştim,
DL için ise pek bir yorumum yok,
zira şuanki kullandığım makinada bile 598cc'ye 1 buji düşmekte..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Calimero,

Amacım gerginlik yaratmak değil. Böyle basit bir konuyla ilgili kimseyle münakaşaya girme terbiyesizliğini de yaşım ve kişiliğim gereği göstermem. Çünkü büyütülecek bir konu değil. Eminim bir dahaki sefere güzel sohbetler eşliğinde iyi bir arkadaşlığın başlangıcını yapacağız. Ben umutluyum. Lütfen böyle basit sebepten dolayı siz de tavrınızı bozmayın. Belki ileride sizinle çok iyi arkadaşlıklar kuracağız. Hatta belki zor gününüzde yardımıza ilk ben koşacağım. Aynı şey benim için de geçerli tabi.

Ayrıca organizasyonların facebook üzerinden yapıldığını bilmiyordum. (facebook olayını pek sevmediğimden pek girmiyorum) Dolayısıyla buluşmanın site üzerinden yapılacağını bekledim. Herhangi bir mesaj yazılmadığından dolayı sizin gibi değerli arkadaşlarla tanışma fırsatı yakalayamadığımdan biraz içim burkuldu.

Buluşmayla ilgili attığınız en son mesajda kesinlik yoktu. Yani eşinize sormanız gerektiği ve kafadan atılan 1 saat gibi belirsizlikler vardı. Dolayısıyla saatin netleşmesini bekledim ki, ben de katılıp, topikte görüş belirten sizin gibi güzel arkadaşlarla tanışmak istedim.

Selim arkadaşım, calimero'nun dediği gibi herhangi bir problem yok. Sana da ayrıca teşekkür ederim.

haklısınız, benim geyik olsun diye konuştuğum iki ekstra laf biraz netliği bozmuş..daha net bir ifade kullansaydım anlaşılamayan bir durum kalmazdı..

Ama benim açımdan bakarsanız da as kadro lafına içlenmem gayet doğal..

Peki siz o akşam Batıkent civarında mıydınız? Ben sanki bir fazer gördüm bebişimle yürürken parkın yakınlarında?

Bir de yetkililere sesleniyorum buradan: Bayram sonrası as kadrodan ricamız bizi tek gece konaklamalı bir kampa götürsünler :p :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
haklısınız, benim geyik olsun diye konuştuğum iki ekstra laf biraz netliği bozmuş..daha net bir ifade kullansaydım anlaşılamayan bir durum kalmazdı..

Ama benim açımdan bakarsanız da as kadro lafına içlenmem gayet doğal..

Peki siz o akşam Batıkent civarında mıydınız? Ben sanki bir fazer gördüm bebişimle yürürken parkın yakınlarında?

Bir de yetkililere sesleniyorum buradan: Bayram sonrası as kadrodan ricamız bizi tek gece konaklamalı bir kampa götürsünler :p :)

o zaman sizi küçük cc çiftler grubuna yönlendirmemiz gerekmekte :)

misal durmalı fotoğraf çektirmeli de bir grubumuz var o biraz daha böyle sosyal insanlarımız için,

birde unutmadan ha bire bi yerlere yemek yemek için gezen ekibimiz var ki zaten bunları göbeklerden dolayı 100mtden tanıyor olmanız lazım :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst