- Katılım
- 12 Ağu 2008
- Mesajlar
- 870
Hepimiz bir miyiz :sunny: Şimdi benle Bülent bir miyiz ? Nasıl bir oluyoruz ateistler bunu da açıklasın! adam tek başına 2 kişi zaten, soykanla da birleşince voltranı oluşturuyorllaaa. Umurcanı hiç saymıyorum, o şehir dışında, Fatik başkan rejimde... As kadro kim peki...::gazete::
Ayrıca pikniğe çağırıp da kendisi gelmeyenleri süresiz (as)kadro dışı bıraktık ::miiz1::
ası pikmik bayram sonrası
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Astı üstü yok,
hepimiz biriz burda,
diğer arkadaşlara uyarsa bugün bile buluşulunabilir(nası bir kelime türettiysem artık :mrgreen: )
Ben müsaitim velhasılkelam..
Her gün düzenlenmekte olan geleneksel Çukurambar-Batıkent gezilerimin 96. cısını gerçekleştiricem bu akşam