[Ankara - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nok böyle olmayacak.. yarın hafta ortası.. tüm fikirler bu kadar mı?

kulu dediğiniz kaç km? ortalama hız ne olacak? bize göz kulak olacak mısınız? :)


Dert etme motoru... Bas git.... Banamısın demez merak etme..... 120-130 rahat gidersin.... Havalar sıcakladı ki dahada üstüne çıkarsın süratin.....:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
merhaba
ya bnde sizlerle gelmek istiyorum.ilerde motor aldııgm zman sizlerle her yere varım.

Fakat henüz motorum yok :salut: .bu yaz A2 alma yaşıma geldim.seneye inşallah bir A2 sahibi olurum.

Ben de ankara içinde buluşmalarında sizlerin yanında olmak istiyorum.:queen:
ama motorum yok :d alırmısınız beni yanınıza :queen:

buradan takip ediyorum sizlerin neler yaptıklarınıza.içim içimi yiyor yaa.ama hiç olmassa burdan takip etmem birazcık da olsa tatmin oluyorum.
hadi kolay gelsin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam 100 km yol, ağır usul geze geze, fotoğraf çeke çeke, eğlene eğlene gideriz. Saat 11'de falan çıkarız yola uyarsa :bounce:

fotoğraf çekilecek yerlerde farklı manzara olmayacak ama olsun :) motorlar ve bozkır , ve burda da motorlar ve bozkır , işte yine motorlar bozkır :cherry:
o zaman konyanın cennet köşesi kulu ilçesine gidip geleceğiz gibi gözüküyor..
aydınlıkevler tarafına gitsek de aynı olmayacak mı , olmazsa oraya gidelim :p

Yüce Rabbim de seni güldürür umarım....
Sen çok yaşa emi.....

forumda iman dolu mesajlar son zamanlarda ne kadar da arttı değil mi :p :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehehe, gürsel kardeşim ZAT ı muhterem nasıllar :)

arkadaşlar ben haftasonu yokum cuma geceden şehirdışına çıkıp pazardan doneceğim , size iyi eglenceler , gezmeler , saygılar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ehehe, gürsel kardeşim ZAT ı muhterem nasıllar :)

arkadaşlar ben haftasonu yokum cuma geceden şehirdışına çıkıp pazardan doneceğim , size iyi eglenceler , gezmeler , saygılar


Neriye gidiyon?..... Hayrola?....:silent::silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar gecen hafta osmanıyeye gıttımde...gıdıs yoluda konya yolundan gecıyordu orda gördum....
valla TŞOF na kadar yollar berbat...sımdı dıyeceksınızkı 1 hafta gecmıs aradan yapılmıstır...ama ben jawamla adanadan gelırkende yollar aynıydı...sımdı dahada beter etmısler....yanı a....kymuslar yolların...
bende suan izmir-urladayım....patronu calısıom dıye kandırıp denıze gırıom....gelmek ısteyen varsa beklerııım....:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaslar gecen hafta osmanıyeye gıttımde...gıdıs yoluda konya yolundan gecıyordu orda gördum....
valla TŞOF na kadar yollar berbat...sımdı dıyeceksınızkı 1 hafta gecmıs aradan yapılmıstır...ama ben jawamla adanadan gelırkende yollar aynıydı...sımdı dahada beter etmısler....yanı a....kymuslar yolların...
bende suan izmir-urladayım....patronu calısıom dıye kandırıp denıze gırıom....gelmek ısteyen varsa beklerııım....:p



Senin patron da bu siteye üye olmuş....Haberin olsun....:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin patron da bu siteye üye olmuş....Haberin olsun....:p:p
bu sene mi...:p
o daha motorun m sınden anlamazkı....:p:p
abı izmirdeyım dıom...yer sölede gelıyım demıon....alacan olsun...zaten gecende pro dayımın telını vermedın....
:salut::salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu sene mi...:p
o daha motorun m sınden anlamazkı....:p:p
abı izmirdeyım dıom...yer sölede gelıyım demıon....alacan olsun...zaten gecende pro dayımın telını vermedın....
:salut::salut:

Lan bura 40 km uzaklıkta..... Gelirsen gel.... 2. kez ayıp ediyon bak....

Ne kadar daha burdasın?.....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle olmayacak... huluşalım diyoruz sonra herkesin bi işi çıkıyor.. nartık başka bir çare bulmak lazım.. herkesi evinden mi alsak ne?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Ben de cuma gecesi yola çıkıyorum arkadaşlar.. 4 gün bodrum 4 gün çeşme yapıp gelicem inşallah.. Hep siz toplantıyı asacak diilsiniz ya bu sefer de ben gelmiyorum :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi tatiller chimeraby, umarım istediğin gibi dinlenir gezer tozar eğlenirsin..
Ben en son ne zaman tatil yaptım hatırlamıyorum bile. bu sene iki kere yıllık iznimi ben erteledim, birinde de şirketteki iş durumu yüzünde çıkmadım. Kısmetse dördüncü kez yıllık iznimi kullanma teşebbüsünde bulunayım diyorum artık.. ama bakalım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lan bura 40 km uzaklıkta..... Gelirsen gel.... 2. kez ayıp ediyon bak....

Ne kadar daha burdasın?.....

yok yaaa....okadar km yol yapıp izmire geleyım....sende bıde bızım buraya gel ...ben bir sürü km yapıp geldım ....sen 40 km cık yapamıon mu...bıde altında kocemen 500 luk var...basıp gel otobandan dıyecem....ama benım işim orda bıttı...sımdı aydındayım....:p

ben nerde ayıp ettım söle bakalım abı...
senınkılere gelelım....
1. telımı kayıt etmemısın....
2.pro dayımın telını vermedın ve sabahın körunde deli danalar gibi dolasmama neden oldun...
3.ben ızmırdeyım 25-30 km cık yapıpda yanıma gelemıon....
daha sayıyımı....:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Bu sefer bende gelmek istiyorum ama arkadaşlar o yolda hiç bişi yok ki. Üstelikte berbat mıcırlı ve aşırı rüzgarlı. Görüş açısında bozkır tek seçenek.

Demedi demeyin 11 de yola çıkarsanız eriyip kalırsınız yolda. Hemde yolun zifti çıkmış oluyor, daha da çok mıcır atıyorlar. Sürekli alev gibi bir rüzgar vuruyor alttan alttan. Ayy kabus kabus.

Bende gelmek istiyorum ama Kulu çok kasar yaa :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst