- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Tamam hadi gelin bi kuşadası yapalım bu pazar?...Ne dersiniz?.....
Geçmiş olsun ..... Hayrola nası oldu?.....:silent::silent:
abı bıraz ekonomık krize girdimde ondan sana dıyemedım gıdelım dıye...ama bende ankda hamama gırdım....hemde buz gibi havuzu vardı....ohhh bende 3 saate yakın yuzdum orda....ondan sonrada cıktım gıderken dolmus benı altına aldı....:salut:
Geçmiş olsun ..... Hayrola nası oldu?.....:silent::silent:
Son düzenleme: