- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 169
Ben hafta sonu cuma öğlen çıkıp konya üzeri manavgata gidip kızımı alıp cumartesi akşama geri döneceğim için size katılamıyacağım. Ama döneri merak ettim doğrusu belki kuludan geçerken uğrarım.
büyüyünce ben de böyle planlar yapıcam :rendeer: