[Ankara - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam hadi gelin bi kuşadası yapalım bu pazar?...Ne dersiniz?.....:p

abı bıraz ekonomık krize girdimde ondan sana dıyemedım gıdelım dıye...ama bende ankda hamama gırdım....hemde buz gibi havuzu vardı....ohhh bende 3 saate yakın yuzdum orda....ondan sonrada cıktım gıderken dolmus benı altına aldı....:salut:


Geçmiş olsun ..... Hayrola nası oldu?.....:silent::silent:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam hadi gelin bi kuşadası yapalım bu pazar?...Ne dersiniz?.....:p




Geçmiş olsun ..... Hayrola nası oldu?.....:silent::silent:

sağol abı ya...baslık actım orda yazıo her sey....
o.ç dolmuscular...dolmuscu dıyınce benım bı sucumun olmadıgını anlarsınız sanırım....:pale:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
chimeraby sert yapmış :p

ankara mt toparlanmalı görüşlerini , ankara mt yi toparlayacak bir büyüğümüz ak sakallı bir dedemiz lazımdır diye özetleyebilir miyiz :p

blues korku değilde rica ettiler oy kullancaz dışarı çıkıcaz şurda kaç ay beraberiz dediler kıramadım :)

gezi isteyenlere ve onura da buradan seslenmek istiyorum :p
beynam kesikköprü ahanda bu hafta sonu , hadi bakalım hodri meydan

not : pro cumartesi dicek sebebini ben biliyorum :)
Yenge hanım artık memlekette, ben de düğün sezonuna ara verdim. :queen::mrgreen:
Haftasonu nereye çufçufluyoruz? :queen::queen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Ben hafta sonu cuma öğlen çıkıp konya üzeri manavgata gidip kızımı alıp cumartesi akşama geri döneceğim için size katılamıyacağım. Ama döneri merak ettim doğrusu belki kuludan geçerken uğrarım.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kulu mu? hımmmmmmmm
hatta ve hatta 25 hımmm
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro , kulu nun güzel bozkırında :p döner fikrini yol yapmış olmak , dostlarla gececek hoş vakit açısından olumlu değerlendiriyorum :)

hangi gün ?? bide 100 km falan olması lazım orası, değil mi ? 100 km yapmısken başka bir yerler de olabilir , mesela ımmmm şereflikoçhisar :p:p :mrgreen:

bize demokrasi yaramıyor yalnız , totaliter rejim lazım :cherry:
gezdir bizi prooooo :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
pro , kulu nun güzel bozkırında :p döner fikrini yol yapmış olmak , dostlarla gececek hoş vakit açısından olumlu değerlendiriyorum :)

hangi gün ?? bide 100 km falan olması lazım orası, değil mi ? 100 km yapmısken başka bir yerler de olabilir , mesela ımmmm şereflikoçhisar :p:p :mrgreen:

bize demokrasi yaramıyor yalnız , totaliter rejim lazım :cherry:
gezdir bizi prooooo :)
Eskiden ne güzel gezdirirdi. Off of good old days.. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
severım kuluyu....nıye severrım...cunku ordada bir sürü jawa var....:)
bence bi yere çimmeye gıdek...tabı ben hafta sonuna ank ya dönebılırsem...denızlideyım suan....ürürürürüürürürü.....:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kulu park alt geçidi :p

cennet? ankaramızın başka cennet köşelerine gitsek :) bi ara maltepe de aciip dönerci var orda yeriz döneri :)

Pro non-stop gezio hatta dabıl geziler yapıo tabi aldı kamyonu nolcak.. :)

dabıl mı hımmm , anladım ben onu , çakaaall :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nok böyle olmayacak.. yarın hafta ortası.. tüm fikirler bu kadar mı?

kulu dediğiniz kaç km? ortalama hız ne olacak? bize göz kulak olacak mısınız? :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Tam 100 km yol, ağır usul geze geze, fotoğraf çeke çeke, eğlene eğlene gideriz. Saat 11'de falan çıkarız yola uyarsa :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst