[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hüseyinciğim hoş geldin.

hoş bulduk bora abi ...valla özlemişim hepinizi be yaw....çaşamba gününü iple çekiyorum.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 PM ----------

huseyın abi hosgeldin, rusyadan tek gidip tek mi geldin

sağ ol fuat kardeş....yok yaw rusya değil kemere gittim....arkadaşımla gittim yalnız döndüm.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 PM ----------

Demek sen rusca biliyorsun....:p

eh işte muzocum.....dil dile deymeden dil öğrenilmez demiş atalarımız.....bizde elimizden geldiğince atalarımızın bu sözünü boşa çıkarmamak için uğraştık .....evelallah adanamızı en iyi şekilde temsil ettik diye düşünüyorum....Ümitimde bayağı nam yapmış oralarda ....:thumleft:::biggrinn::sefereee::thanks:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Yeni alınan 2.el motoru gösterebileceğimiz neresi var arkadaşlar.
Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
herkese iyi ikindiler:rendeer:
karadenize kim gitti anlamadım millet komple burda:silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim :)


Bir ay önce gelecektin asıl :queen: Hoşgeldin yinede...

Selam millet ben geldim........herkese günaydın tünaydın ext.......naaptınız ben yokkene özledinizmi.....

Özlemezmiyiz hiç :salut:

tekrar hoşgeldin GÜVEN.çarşamba akşamları,adnan menderes'te,lunaparkın oradan girince,su kenarından en sona gelipte,sol tarafa bakarsan,biz orada eşlerimizle toplanırız.motorlarımızı görürsün zaten.bekleriz.hem tanışırız hemde motor konusunda merak edip,öğrenmek istediklerin konusunda elimizden geldiğince yardımcı oluruz.

GPS Bora abi; ne güzel tarif etmişsin :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bir ay önce gelecektin asıl :queen: Hoşgeldin yinede...

GPS Bora abi; ne güzel tarif etmişsin :cat:


-ofelya;zaferin söylemek istediği,bir ay önce çocukların SBS-ÖSS sınavları vardı,onun için herhalde :p bu arada,süleyman demirel'de,çoğumuzun motorunun ustası İSMAİL USTA var.ona götürüp gösterebilirsin motoru.

-zaferciğim;teşekkürler.:p
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
-ofelya;zaferin söylemek istediği,bir ay önce çocukların SBS-ÖSS sınavları vardı,onun için herhalde :p bu arada,süleyman demirel'de,çoğumuzun motorunun ustası İSMAİL USTA var.ona götürüp gösterebilirsin motoru.

-zaferciğim;teşekkürler.:p


Geçen ayki yoğunluğumu siz tahmin edersiniz, zaten dersanede çalışıorum siz düşünün artık :cherry:

Usta için de teşekkürler :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
-aykut,nerelerdesin,görünmüyorsun,ç.ba toplantısınada gelmiyorsun.?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Maşallah her meslek grubundan üyemiz oldu :p
Bi kaç meslekten arkadaşımız yok grupta onlarıda ben temin edicem kısmetse :p
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136

Geçenlerde eşkenar dörtgen, yamuk, trapozoid gibi geometrik şekillere merak saldık hep beraber :pale:

Dershanenin adı varmı :silent:

Artık tartışmalara daha donanımlı katılacaksın herhalde :queen:

Maşallah her meslek grubundan üyemiz oldu :p
Bi kaç meslekten arkadaşımız yok grupta onlarıda ben temin edicem kısmetse :p

Eksiğimiz kaldımı :silent:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Teşekkür ederim , gelmeye çalışacam.
güven arkadaşım aramıza hoşgeldiniz.yanlız aramıza yeni katılanların toplantıya elleri boş gelmemeleri gerekir bu bir kuraldır:bounce:adet yerini bulması için en azından ağzımız tatlansınki tatlı konuşalım.tatlı söyleşelim.anladınız siz onu :queen::queen:mümkünse seç baklavaları veya mado tercihimizdir:queen::queen:tulumba tatlısını hiç sevmem.eğer fazla alırsanız memnun olurum.:queen:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
güven arkadaşım aramıza hoşgeldiniz.yanlız aramıza yeni katılanların toplantıya elleri boş gelmemeleri gerekir bu bir kuraldır:bounce:adet yerini bulması için en azından ağzımız tatlansınki tatlı konuşalım.tatlı söyleşelim.anladınız siz onu :queen::queen:mümkünse seç baklavaları veya mado tercihimizdir:queen::queen:tulumba tatlısını hiç sevmem.eğer fazla alırsanız memnun olurum.:queen:

Başka siparişi olan var mı arkadaşlar :cherry:
Bence sen ev yapımı bisküvili pastaya fit ol :queen: :queen:
Ben bu çarşamba işini tekrar bi düşünim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst