[Adana - MT]

Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
meraba genc mt ler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 AM ----------

Arkadaşlar;

2008 yılında satın aldığım ve dolayısıyla ruhsatı 2008'de üzerime geçen aracın 2005 yılında yaptığı OGS kaçak geçişi ile ilgili olarak benim adresime, benim adıma tebligat yapılmıştır.

(Bir Türkiye komedyası olarak "4 yıl önce aracın önceki sahibi tarafından yapılmış olan bir yasa çiğneme 4 yıl sonra kim elimize geçerse ona hesap sorarız" mantığını tartışmak yersiz...)

Ben sadece bu konuda ne yapılabilir, nasıl yapılabilir, nereden başlamalı, size danışmak istedim. Benzer durumlarla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.

burası turkıyeyse arkadasım sen dekendı kuralını oyne gıt o tarıhde kımdeyse motorun ona ödet kesın cozum
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın vede hayırlı işler Herkese :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 AM ----------

Arkadaşlar;

2008 yılında satın aldığım ve dolayısıyla ruhsatı 2008'de üzerime geçen aracın 2005 yılında yaptığı OGS kaçak geçişi ile ilgili olarak benim adresime, benim adıma tebligat yapılmıştır.

(Bir Türkiye komedyası olarak "4 yıl önce aracın önceki sahibi tarafından yapılmış olan bir yasa çiğneme 4 yıl sonra kim elimize geçerse ona hesap sorarız" mantığını tartışmak yersiz...)

Ben sadece bu konuda ne yapılabilir, nasıl yapılabilir, nereden başlamalı, size danışmak istedim. Benzer durumlarla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.

İlgile yere "O tarihte araç benim eğildi" diye dileçe yazarsan yeterli olacak sanırım.. :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 AM ----------

selam arkadaşlar bende adanadayım, beni de eklerseniz grubunuza sevinirim ;)

Hadi ya :cyclopsan Peki sen kimsin :pr:
Bu arada hoşgeldin :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 AM ----------

Herkese merhabalar. Size bir sorum var. Diyelim ki başka şehirden motor alıyoruz. Ama fazladan plaka değiştirme parası vermek istemiyoruz ve bu şehir mersin kadar yakın. Bunun yolu yordamı nedir? Adres olarak mersinde bir adres versek olur mu?

sağlam bi takipciye verirsen sorunsuz halleder :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam millet ben geldim........herkese günaydın tünaydın ext.......naaptınız ben yokkene özledinizmi.....
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim :)
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim :)
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam :)
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Selam millet ben geldim........herkese günaydın tünaydın ext.......naaptınız ben yokkene özledinizmi.....

yoooo hiç özlemedik :bounce: Bu arada hoşgeldin, sen ne yaptın bakim....:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:51 AM ----------

Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim :)
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim :)
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam :)
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar :)

şimdiden hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yoooo hiç özlemedik :bounce: Bu arada hoşgeldin, sen ne yaptın bakim....:mrgreen:

cat:


zaten belliydi özlemediğiniz ....arayan soran olmadı hiç....bi ümidim aradı onunla konuştuk....insan bi arar sorar dimi yani.....ümitte aramasa türkçeyi unutacaktım valla ...hep rusca hep rusca .....
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
öğretirleeeeeeeerrrr:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 PM ----------

sende çok dil biliyormusun muzafferim:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Tüm dostlara selam olsun.......

Yanıtlar için teşekkür ederim. Kısmetse halledicez bir şekilde.

Kardeş, neden plakayı değiştirmek istemiyorsun? Sana fazla masraf çıkartmaz zaman açısından da pek farketmez. Plaka çıkartmak 30 dk sürüyor. Masrafı da 20tl civarı idi yanlış hatırlamıyorsam.

Mustafa Abi yeni motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

Karadeniz gezisine giden arkadaşlara iyi yolculuklar dilerim. Tekerleri düz bassın.

Görüşmek üzere..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim :)
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim :)
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam :)
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar :)

tekrar hoşgeldin GÜVEN.çarşamba akşamları,adnan menderes'te,lunaparkın oradan girince,su kenarından en sona gelipte,sol tarafa bakarsan,biz orada eşlerimizle toplanırız.motorlarımızı görürsün zaten.bekleriz.hem tanışırız hemde motor konusunda merak edip,öğrenmek istediklerin konusunda elimizden geldiğince yardımcı oluruz.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ilgin için teşekkür ederim HOCAM:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 PM ----------

hayırdır, kursmu almak istiyorsun :silent: o zaman seni Hüseyine yönlendirim :mrgreen:

................

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 PM ----------

BEN KAÇAR :mrgreen:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
tekrar hoşgeldin GÜVEN.çarşamba akşamları,adnan menderes'te,lunaparkın oradan girince,su kenarından en sona gelipte,sol tarafa bakarsan,biz orada eşlerimizle toplanırız.motorlarımızı görürsün zaten.bekleriz.hem tanışırız hemde motor konusunda merak edip,öğrenmek istediklerin konusunda elimizden geldiğince yardımcı oluruz.

Teşekkür ederim , gelmeye çalışacam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst