[Adana - MT]

Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
zaten belliydi özlemediğiniz ....arayan soran olmadı hiç....bi ümidim aradı onunla konuştuk....insan bi arar sorar dimi yani.....ümitte aramasa türkçeyi unutacaktım valla ...hep rusca hep rusca .....

hoşgeldın hımm nası denırdı rusca karakter olmadıgı ıcın klavyede yazamıyoz huseyın cım bı kac hafta adaptasayon surecınden sonra normale bınersın :))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
birazdan damlarlar ahmet bey.yaz rehaveti,senelik izin,işler güçler vs.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:39 AM ----------

BİLGİLENDİRME AMAÇLI,ALINTIDIR.

81 ilin de telefon kodu değişiyor
Sabit telefonda şehirlerarası aramalardan önce kullanılan alan kodları değişecek. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu mevcut kodlara her ilin koduna +1 rakamı ekleyerek 82 yeni kod oluşturdu.

Sabit telefonda şehirlerarası aramalardan önce kullanılan alan kodları değişecek. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu mevcut kodlara her ilin koduna +1 rakamı ekleyerek 82 yeni kod oluşturdu.

Şehir içinde numara taşıma uygulamasını başlatacak olan yönetmeliklerin yayınlanmasının ardından numaralandırma işlemleri için de gerekli düzenlemeler yapıldı. Buna göre yeni abone kaydı yapacak olan, Türk Telekom (TT) dışındaki alternatif işletmeciler, abonelerine o ilin alan kodunun +1 fazlası olan alan kodu ile üretilmiş numara blokları verecek. Yani Ankara'da TT dışında bir operatörden hizmet almak isteyen abonenin numarası 312 ile değil 313 ile başlayacak.

Düzenlemeyi BTK yaptı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) söz konusu uygulama ile ilgili gerekli düzenlemeleri yaptı. Buna göre pazara girecek olan alternatif şirketlerin de kendilerine ait numara bloklarının yanı sıra, onların aboneleri için de yeni alan kodları olacak. Gerekli durumlarda Türk Telekom'un bir ildeki numara bloğu tükenirse, TT de bu numara bloklarından yararlanabilecek.

10XY'lere gerek kalmayacak Alternatif operatörler tarafından sağlanan ve daha önce şehirlerarası aramalarda kullanılan 10XY numaraları ile yapılan aramalara da gerek kalmadı. Söz konusu düzenlemeye göre aboneler, artık bu numaraları çevirmek zorunda kalmadan alan kodu ile normal arama yapacak. İşletmeciler abonelerinden farklı işletmenin abonelerine yapılan aramaları, GSM'de olduğu gibi direk sağlamakla yükümlü olacak.

ŞEHiR İÇİ UCUZLAYACAK

GSM’de Kasım 2008’de başlayan numara taşıma uygulaması sabit telefonlarda da önümüzdeki günlerde fiili olarak başlayacak. Uygulama kapsamında ulusal numaralandırma planında yer alan coğrafi numaralar, coğrafi olmayan numaralar ile mobil numaralar, numara taşınabilirliği kapsamında olacak. Sabit telefonlarda numara taşıma uygulaması rekabeti ve beraberinde görüşme ücretlerinde ucuzluğu getirecek.
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim :)
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim :)
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam :)
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar :)

guven hosgeldin, iş yogunlugundan gunaydın diyemedim afiyet olsun
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldın hımm nası denırdı rusca karakter olmadıgı ıcın klavyede yazamıyoz huseyın cım bı kac hafta adaptasayon surecınden sonra normale bınersın :))

mersi canım .... bikaç haftaya normale dönersem sevinirim.....yoksa orada gördüklerim kadınsa buradakiler nedir diye düşünmekten aklımı kaçıracağım.....:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

Günaydın millet :rendeer:

sanada günaydın.....alçak muzo....:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 PM ----------


Başka siparişi olan var mı arkadaşlar :cherry:
Bence sen ev yapımı bisküvili pastaya fit ol :queen: :queen:
Ben bu çarşamba işini tekrar bi düşünim :cherry:

hayırdır güven kardeş ev yapımı bisküvili pasta filan ... ne iş ....senmi yapıyon yoksa bu pastaları...ofelya ne anlama geliyor???...Resimdeki abla kim????..bu arada memleket nereydi kardeş senin....:silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
guven hosgeldin, iş yogunlugundan gunaydın diyemedim afiyet olsun

yok daha afiyet olan bişey yok, fazerr çarşamba geleceksen elin boş gelme madodan falan pasta isterim dedi de, bende unut madoyu falan kendi ellerimle size bisküvili pasta yapıp getirirrim,kafi demiştim de :cherry: :queen:





hayırdır güven kardeş ev yapımı bisküvili pasta filan ... ne iş ....senmi yapıyon yoksa bu pastaları...ofelya ne anlama geliyor???...Resimdeki abla kim????..bu arada memleket nereydi kardeş senin....:silent::silent:


shark sen pek takip edememişsin :cherry:
evt pastaları ben yapıyorum, çalışmaktan pek yemek yapmakla aram olmasa da sizin için pasta yapabilirim, bu arada sanırım beni erkek sanıyorsun kardeş dedğine göre ::158:: :cherry:

Ofelya,Danimarka Kralı Büyük Hamlet'in sevdiği kadındır :wiinkk:
Resimdeki de kimse değil, ama heryerdeki avatarım budur:cat:
Memleket de adana :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

yok daha afiyet olan bişey yok, fazerr çarşamba geleceksen elin boş gelme madodan falan pasta isterim dedi de, bende unut madoyu falan kendi ellerimle size bisküvili pasta yapıp getirirrim,kafi demiştim de :cherry: :queen:








shark sen pek takip edememişsin :cherry:
evt pastaları ben yapıyorum, çalışmaktan pek yemek yapmakla aram olmasa da sizin için pasta yapabilirim, bu arada sanırım beni erkek sanıyorsun kardeş dedğine göre ::158:: :cherry:

Ofelya,Danimarka Kralı Büyük Hamlet'in sevdiği kadındır :wiinkk:
Resimdeki de kimse değil, ama heryerdeki avatarım budur:cat:
Memleket de adana :queen:

İiiyk...pardon isim güven olunca ben sandımki....neyse sonuçta önemli olan anlamış olmak....aramıza katıldığna sevindim....madem konuyu açtın ve erkek değilsin o zaman şöle söyleyeyim bisküvili pasta süper bi teklif....çarşamba akşamı mutlaka bekliyoruz...sen gelemesende pastayı mutlaka gönder....( tabiki sende gel şaka idi....)....son olarak shark yerine hüseyin 'i kullanabilirsin...diğer açıklamalar içinde teşekkür ederim....
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
İiiyk...pardon isim güven olunca ben sandımki....neyse sonuçta önemli olan anlamış olmak....aramıza katıldığna sevindim....madem konuyu açtın ve erkek değilsin o zaman şöle söyleyeyim bisküvili pasta süper bi teklif....çarşamba akşamı mutlaka bekliyoruz...sen gelemesende pastayı mutlaka gönder....( tabiki sende gel şaka idi....)....son olarak shark yerine hüseyin 'i kullanabilirsin...diğer açıklamalar içinde teşekkür ederim....

Evet, ismim yüzünden böle şelere maruz kalıorum genelde ama ismimi çok seviyorum :cat:
bu çarşamba için söz veremicem ama geleceğim herhangi bi çarşamba günü elimde bisküvili pastayla tanıyabilirsin beni :cherry:
Ben gelmeden pasta gelemez üzgünüm :queen:
Tanıştığımıza memnun oldum hüseyin :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet, ismim yüzünden böle şelere maruz kalıorum genelde ama ismimi çok seviyorum :cat:
bu çarşamba için söz veremicem ama geleceğim herhangi bi çarşamba günü elimde bisküvili pastayla tanıyabilirsin beni :cherry:
Ben gelmeden pasta gelemez üzgünüm :queen:
Tanıştığımıza memnun oldum hüseyin :cat:

tekrardan pardon...güzel bir ismin var .... pastayı dört gözle bekliyoruz....



Bu arada beyler kimse benle dalga geçmesin hepiniz aynı hataya düştünüz ....
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

yok yok ben tanışma topiği açmıştım, bikaç kişi bilio ama ısrarla erkek olduğumu söyleyen bikaç kişi de oldu yani, inanmadılar bana :cherry::cherry::queen:

http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/63203-adanadan-herkese-selamlar.html

ismail muhabbetimi....yeni okudum...valla bizim için cinsiyetin önemli değil....dostluğun önemli...ister erkek ister bayan gönlünde motor sevdası olsun yeter.....bu arada satlık bi motor var honda 600F CBR gri sahibinden az kullanılmış....bizim muzafferde.... ..:rendeer::rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 PM ----------

Bizde seni insan zarafı bilirdik :p:p:p

bilgisayardan anlaşılmıyorki.....yoksa gözünden anlarım ben...bilirsin.....:cat:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
ismail muhabbetimi....yeni okudum...valla bizim için cinsiyetin önemli değil....dostluğun önemli...ister erkek ister bayan gönlünde motor sevdası olsun yeter.....bu arada satlık bi motor var honda 600F CBR gri sahibinden az kullanılmış....bizim muzafferde....muzo küstünmü hiç cevap yazmıyon artıkın bana....:rendeer::rendeer::rendeer:



ben de zaten buaraya motor seven dostlar edinmeye geldim :wiinkk:
600 lük motor şu an bana fazla,ilk baştan sakata gelmek istemem, yine de teşekkür ederim haber verdiğin için :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst