- Katılım
- 5 Tem 2009
- Mesajlar
- 655
- Konu Yazar
- #1
Adana'dan herkese selam arkadaşlar.
Bir bayan olarak, değişik tepkilere yol açsa da, A2 ehliyetimi haftaya tamamen almış oluyorum. Bugün evdekileri de ikna ettim, başlangıç olarak, 125-150 lik bişeyler almak için kandırdım
Bazı konularda bilmediğim şeyler var , artık onları da sizlerden öğrenirim diye umuyorum.