Adana'dan herkese selamlar.. :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655


Adana'dan herkese selam arkadaşlar.
Bir bayan olarak, değişik tepkilere yol açsa da, A2 ehliyetimi haftaya tamamen almış oluyorum. Bugün evdekileri de ikna ettim, başlangıç olarak, 125-150 lik bişeyler almak için kandırdım :)
Bazı konularda bilmediğim şeyler var , artık onları da sizlerden öğrenirim diye umuyorum. :)
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
hoşgeldin aramıza arkdaşım...:) Kısa zamanda kaynaşmak dileğiyle...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Hoşgeldin :) Ölee kucaaaman kuccaamaan yazmana gerek yok,okuma biliyoruz :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hoş geldiniz,burada bir sürü bayan var hiçte tepki açmaz merak etmeyin.MT güzel arkadaşlıklar,dostluklar,paylaşımların oldugu bir adres.+ bol da geyik var isterseniz :p
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Büyük yazmamın bi sakıncası yoksa böyle yazmayı seviyorum da :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Öncelikle hoşgeldiniz... Adanadakı bütün bayanlar felya kelimesini kullanırmı :mrgreen: Etfalye diye birisi daha varda adanadan bi bayan isminiz çok benziyor :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
aslında forumlarda büyük yazmak genelde bagırmak anlamına geldiğinden adminlerden ikaz alırsınız.küçük bir hatırlatma.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Ok. ama sanırım byük harfle yazmak yasaktı neyse önemli değil bende küçük yazarım.
Bu mitolojik bir isim, mitolojiyi severim de :D


 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Büyük yazmak,bi noktaya dikkat çekmek yada bağırmak anlamına gelir.Ayrıca göz yorar :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Alala bir bayan tanışma topiki açıyor..Hemde Adanadan..Ve bizimkiler görüp çullanmıyor hala çok ilginç :p
Hoşgeldin arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Teşekkür ederim arkadaşlar da, bayan olduğumu söylemiştim zaten, ADANA MT de kendimle ilgili bişeyler yazmıştım. Bu arada motor alacam, adana daki satış yerleriyle ilgili sizden bilgi alırım artık ;)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Teşekkür ederim arkadaşlar da, bayan olduğumu söylemiştim zaten, ADANA MT de kendimle ilgili bişeyler yazmıştım. Bu arada motor alacam, adana daki satış yerleriyle ilgili sizden bilgi alırım artık ;)

tequ sana motosiklet bulur:cherry:
bende ekipmanlara yardımcı olurum.bu işi yapıyorum:cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Hoşgeldiniz. Motosikletiniz şimdiden hayırlı olsun. Bu arada Mali(tequ) öyle bir yorum yapmış ki insanın yazası kalmıyor. Tabi bu arada ilk kendi çullanmış:queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Teşekkür ederim arkadaşlar da, bayan olduğumu söylemiştim zaten, ADANA MT de kendimle ilgili bişeyler yazmıştım. Bu arada motor alacam, adana daki satış yerleriyle ilgili sizden bilgi alırım artık ;)
Süleyman Demirele git herhangi bir motorcuya Motorcu Burcu lazım bana bir tane de, gösterirler.Tepeden tırnağa koruma ve motosiklet satar o sana :p
Hoşgeldiniz. Motosikletiniz şimdiden hayırlı olsun. Bu arada Mali(tequ) öyle bir yorum yapmış ki insanın yazası kalmıyor. Tabi bu arada ilk kendi çullanmış:queen:

Bilader tarih tekerrürden ibarettir.Daha önce Adana MT ye üye olan bayan arkadaşlarımıza gelen ilgi alaka gelmedi bu sefer.O yüzden söledim :p
Gerçi elebaşı olan 2 sininde başı bağlandı bu sayede ama olsun :p Sözüm sana deil anlayacağın :)

Ayrıca Hüseyin insanı : Git kendi ilinin topikinde oynasana :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst