Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında forumlarda büyük yazmak genelde bagırmak anlamına geldiğinden adminlerden ikaz alırsınız.küçük bir hatırlatma.
Büyük yazmak,bi noktaya dikkat çekmek yada bağırmak anlamına gelir.Ayrıca göz yorar![]()
Bu başlıktaki Büyük yazma olayı,Dediğiniz manada değildir,Caps Tuşu açık halde yazılan harflerin tümüyle Büyük yazılmasıdır o dediğiniz anlama çıkan olay.,Bi sakıncası olsa,böyle bi özellik buraya eklenmezdi dimi...BAĞIRMAK ANLAMINA GELEN OLAY BUDUR.:bounce:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.