Arkadaşlar;
2008 yılında satın aldığım ve dolayısıyla ruhsatı 2008'de üzerime geçen aracın 2005 yılında yaptığı OGS kaçak geçişi ile ilgili olarak benim adresime, benim adıma tebligat yapılmıştır.
(Bir Türkiye komedyası olarak "4 yıl önce aracın önceki sahibi tarafından yapılmış olan bir yasa çiğneme 4 yıl sonra kim elimize geçerse ona hesap sorarız" mantığını tartışmak yersiz...)
Ben sadece bu konuda ne yapılabilir, nasıl yapılabilir, nereden başlamalı, size danışmak istedim. Benzer durumlarla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.
Arkadaşlar;
2008 yılında satın aldığım ve dolayısıyla ruhsatı 2008'de üzerime geçen aracın 2005 yılında yaptığı OGS kaçak geçişi ile ilgili olarak benim adresime, benim adıma tebligat yapılmıştır.
(Bir Türkiye komedyası olarak "4 yıl önce aracın önceki sahibi tarafından yapılmış olan bir yasa çiğneme 4 yıl sonra kim elimize geçerse ona hesap sorarız" mantığını tartışmak yersiz...)
Ben sadece bu konuda ne yapılabilir, nasıl yapılabilir, nereden başlamalı, size danışmak istedim. Benzer durumlarla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.
selam arkadaşlar bende adanadayım, beni de eklerseniz grubunuza sevinirim![]()
Herkese merhabalar. Size bir sorum var. Diyelim ki başka şehirden motor alıyoruz. Ama fazladan plaka değiştirme parası vermek istemiyoruz ve bu şehir mersin kadar yakın. Bunun yolu yordamı nedir? Adres olarak mersinde bir adres versek olur mu?
Selam millet ben geldim........herkese günaydın tünaydın ext.......naaptınız ben yokkene özledinizmi.....
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar
yoooo hiç özlemedik :bounce: Bu arada hoşgeldin, sen ne yaptın bakim....:mrgreen:
cat:
zaten belliydi özlemediğiniz ....arayan soran olmadı hiç....bi ümidim aradı onunla konuştuk....insan bi arar sorar dimi yani.....ümitte aramasa türkçeyi unutacaktım valla ...hep rusca hep rusca .....
Yanıtlar için teşekkür ederim. Kısmetse halledicez bir şekilde.
selam arkadaşlar bende adanadayım, beni de eklerseniz grubunuza sevinirim![]()
aramıza hoş geldiniz.
herkeslere iyi günler hayırlı haftalar.uzun zamandır bakamıyordum siteye neysee herkeslere kolay gelsin:wiinkk:
öğretirleeeeeeeerrrr:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 PM ----------
sende çok dil biliyormusun muzafferim:cherry:
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar
hayırdır, kursmu almak istiyorsun :silent: o zaman seni Hüseyine yönlendirim :mrgreen:
tekrar hoşgeldin GÜVEN.çarşamba akşamları,adnan menderes'te,lunaparkın oradan girince,su kenarından en sona gelipte,sol tarafa bakarsan,biz orada eşlerimizle toplanırız.motorlarımızı görürsün zaten.bekleriz.hem tanışırız hemde motor konusunda merak edip,öğrenmek istediklerin konusunda elimizden geldiğince yardımcı oluruz.