- Katılım
- 25 Eki 2008
- Mesajlar
- 978
zaten belliydi özlemediğiniz ....arayan soran olmadı hiç....bi ümidim aradı onunla konuştuk....insan bi arar sorar dimi yani.....ümitte aramasa türkçeyi unutacaktım valla ...hep rusca hep rusca .....
huseyın abi hosgeldin, rusyadan tek gidip tek mi geldin