[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
vallahi yeni gördüm zafer abi. ben daha yeni yeni durulmaya başladım. inşallah bundan sonra sık sık yol yaparız.

Evlendikten sonra hiç zannetmiyorum :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 AM ----------

seni tüm arkadaşlarımın önünde kınıyorum muzaffer abi. lütfen bundan sonra birbirimizle daha resmi olalım. ben işim müsait diye, arkadaşlarımı seviyorum diye, sırf sizin sayenizde adanada bile yaşarım diyorum. tüm iyi niyetimi ortaya koyup, boş zamanımdan feragat ediyorum ve bir güzellik olsun diyorum okadar koşturuyorum tshirtleri bir şekilde elinize ulaştırıyorum. ve aldığım cevaba bak. ben bu işin ticaretini mi yapıyorum. ben bunun ticaretini yapsaydım sen o tshirtleri o fiyata alamazdın bora abiye sorabilirsin. ne ayıp belki biraz sert ve ciddi bir cevap oldu ama kusura bakma. bir süre foruma girmeyeceğim kusura bakmayın arkadaşlar. tavrım size değil.

mt ,mt olalı böyle duygusallık görmedi.gözlerim doldu:bounce:zaten farkındaysan eskisi gibi yazışmıyorum:pr:seni yazından dolayı kı....yorum:bounce:zaten tişörtleri her kes zorla giyiyor.bana öyle söylüyorlarr:queen::queen:senin boş zamanını yiyimmmm.sana kimse bu işleri sen yap demiyor.ister yap,ister yapma:queen:eek:ysa ben bu işleri yapmam için talepte bulunmalarına rahmen.ben yapmıyorummmm.:salut::salut:eğer memnun değilsen sen başka ŞEHİRE gidebilirsin:pr::pr:ben senin elinde şişen tişörtleri istediğin zaman alabilirim.benim için değişmez...:queen:zaten senin yaptığın işlerden dolayı MUSTAFA VE TURGAY ABİM ŞİKAYETÇİ:queen:şu andan itibaren seni seven senle olsun.:bounce:beni seven benle olsun okadarrrr.:cat:bende artık siteden senin gibi düşünenlerden dolayı bbayyyyyy:pr::pr::salut::salut::salut:

Yazdığınız şeylere bak, incir çekirdeğini bile doldurmaz....
Fazla büyütmemek gerek :bounce:
İkinizide seviyourz :rendeer::rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:01 AM ----------

[/COLOR]Dur ya unuttum, GÜNAYDIN mı desem TÜNAYDIN mı desem :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
tünaydın arkadaşlar iki haftadır gezi yok yerinizde nası duruyorsunuz anlamadım kurtları döke döke kurtmu kalmadı yoksa:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,ben saat 16,30'dan sonra ademin oraya gideceğim.işi olmayan,evde sıkılan varsa gelsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Ben liste oluşturmaya başlayın o zaman

ÇANAKKALE listesi
1-Haluk hocam
2-Muzaffer1968+eşi
3-Bora
4-Gökhan hocam
5-Çelik gürsel
6-
7-
8-
9-
98-Hüseyin

Gelmek isteyen arkadaşlar listeye kendini ilave etsin....:cat:
muzafferim seneye bu haftaya nereye gezi olacak:bounce:, bilelimde 1 sene önceden listemizi yapalım :queen:
IMG0001.jpg


Yaramazlık yaparsanız Selim size kızacaktır

IMG0008.jpg
ayıp size götürün tatlıları bide burda canımızı çektirin, neyse çarşambaya affettirirsiniz:bounce: :cherry:
selim baba da çok pis bakmış yavvv:p
şu esefile bir tanışamadık giti:))
esefi boşver isom gel biz EFES le tanışalım, iyi bir arkadaştır, derde devadır:queen:
arkadaşlar,ben saat 16,30'dan sonra ademin oraya gideceğim.işi olmayan,evde sıkılan varsa gelsin.

23:30 u bekleyen olursa orda olurum:cat: varmı öyle bir delikanlı
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
hayırlı akşamlar adanalı-- fazerr-- simyacı (pardon zafer abi sen gözden kaçmışın) başka online yok herhalde
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Sana bakıyor olmasın :wiinkk:

Sen git bekle geliriz :cat:

evdeyim ya inşallah gitmemişsindir:cyclopsan
sonra bas paparayı:p :queen:


ayrıca: RİDE TO WORK DAY


Tarihçe

İş Günü Sürüşü (ride To Work Day) görsel malzemeleri ilk defa 1989 ve 1991′de Aero Design and Manufacturing Company ismli Amerikalı bir motosiklet giyim üretici firma tarafından tasarlandı. bu görsel malzemeler, motosiklet dergisi editörü Fred Rau’nun ilham kaynağı oldu ve bu konuda bir makale yayınladı.

1992′de Road Rider isimli motosiklet dergisinde (şu an adı Motorcycle Consumer News) Mayıs 1992 sayısında İş Günü Sürüşü yapılması gündme geldi.Söz konusu yazıdan bir alıntı: “Eğer hatırlarsanız bir kaç ay kadar önce yine bu köşeden Bob Carpenter yazısında, herkes yılın bir gününde işine motosikletiyle gitse ne güzel olurdu dediği bir yazısı vardı.Bu fikir, Aerostich tarafından’Work To Ride, Ride To Work’ (Sürmek İçin İşe Git, İşe Gitmek İçin Sür) sloganıyla tişörtlere basıldı ve fikir gören herkes tarafından çok beğenildi.”

İlk İş Günü Sürüşü 22 Temmuz 1992′de gerçekleşti. Bazı firmalar bir kaç yıl boyunca Temmuz ayının üçüncü Çarşamba gününü İş Günü Sürüşü zamanı için tanıtım ve bilgilendirme çalışmaları yaptılar. İlk zamanlarda ki bu destekçi firmaların bir kısmı Road Rider Dergisi, Dunlop Lastikleri ve Aeorostich firmasıydı. Bu etkinlik daha sonra 2000 senesine kadar büyüyerek devam etti. 2000 senesinde İş Günü Sürüşü‘nü organize etmeye ve yaymaya yardım etmek amacıyla ABD’de kâr amacı gütmeyen bir dernek kurularak çalışmalara başlandı. Bu oluşumun ilk aktivitesi 2001 Temmuzunda gerçekleşti. 2008 yılına kadar Temmuz ayında yapılan etkinlik, dünya genelinde sürücülerin daha uygun hava şartlarında ve daha yüksek katılım oranlarıyla müdahil olmaları için 2008 yılından itibaren Haziran’ın üçünü Pazartesine alındı.

Türkiye’de İş Günü Sürüşü

Türkiye’de İş Günü Sürüşü ilk defa Paolo Volpara önderliğinde OMM (One More Mile) tarafından 2006 senesinde kutlandı. Aradan geçen zaman içinde artan katılımcı sayısı ve genişleyen etkinlik neticesinde tüm organizasyon www.issurusu.org altında toplandı ve gönüllülerin katılımıyla Türkiye’de motosiklet sahibi sürücülerin yılın bir günü (Haziran’ın üçünü Pazartesi) işlerine motosikletleriyle giderek bir farkındalık yaratılması için çalışmalar yapıyor. Paolo Volpara ve Vedat Kürşün’ün gönüllü çabalarıyla devam eden çalışmalar her türlü gönüllü yardıma açık.

............................................................................................................
UMARIM ADANA MT OLARAK DESTEKLERİZ:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydıın ADANA MT.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:21 AM ----------

GÖRÜNTÜLER HİÇ HOŞ DEĞİL AMA SEZONUN BAŞLADIĞI ŞU GÜNLERDE İBRETLİKTİR.
ALINTIDIR
Sevgili arkadaşlarım son zamanlarda çok can sıkıcı ufak tefek kaza haberlerinin sıklıkla karşımıza çıktığını izlemekteyim...hepimiz bilincindeyizki tehlike içeren bir hobinin içerisindeyiz ne kendimize nede bir başkasına bir zarar gelsin isteriz ama malum zaman zaman arkadaşlarımızın acı haberlerini almaktayız...

En büyük korkumsa bir yakın dostumun ölüm haberini almak zaman zaman da bu tarz haberleri almaktayım almaktasınız ..Eğri oturup doğru düşünelim ne yapmalıyız, bana göre mutlak surette en kısa sürüşlerimizde dahi tam koruma kıyafetlerimizi giymeliyiz mutlak surette bu işin eğitimini almalıyız bu işin şakasının olmadığını birbirimizin kafasına vura vura anlatmalıyız..

Aslında sitemizde kaza görüntülerinin yayınlanmasını ben ve çok arkadaşım doğru bulmuyoruz ancak bu konunun önemini belirtebilmek adına bu görüntüleri yayınlamak durumundayım..Son yaşanan olaylardan sonra böyle bir yazı yazmaya mecbur hissettim kendimi dostlarım ..

Eğitimsiz,korumalı kıyafetsiz ,kasksız motor kullanan arkadaşlarla bundan böyle hiçbiryere gitmeyeceğim gibi konuşmayacağımda...SAYGILARIMLA...

YAYINLANAN FOTOLARIN HEPSİ KASKSIZ VE KORUMALI KIYAFETSİZ MOTORSİKLET KULLANANLARA AİTTİR...BANA OLMAZ DEMEYİN MUTLAKA BİRGÜN OLACAKTIR....

UZUN KONÇLU KORUMALI ELDİVENİ OLSAYDI ELİN BU HALE GELME İHTİMALİ ÇOK ZAYIFTI
eskiler223.jpg



KORUMALI MONT OLSAYDI SİZCE BU ADAMIN OMZU BU HALE GELİRMİYDİ
eskiler224.jpg



PANTOLONUN YAN KORUMASININ NE İŞE YARADIĞINI GÖRMÜŞSÜNÜZDÜR UMARIM ÜST TARAF İÇİNSE YİNE MONTUN...
eskiler225.jpg



uzun korumalı botlar ayağınızı terletiyor dimi kimi uyarsam aynı cevabı veriyor bot olsa düştükten sonra yürür gidersin..
eskiler226.jpg



AHH AHHH MONT VE ELDİVEN SEN NELERE KADİRSİN
eskiler227.jpg



BOT VE PANTOLON İÇİNDE BİR KEZ DAHA AHHH AHHH
eskiler228.jpg



BOTLARIM BENİM ONLARI ÇOOOK AMA ÇOOOOK SEVİYORUM
eskiler229.jpg






BU DALLAMADA KASKSIZ ÇIKMIŞ YOLA KAFASI KALINMIŞ ÖLMEMİŞ.
eskiler230.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu arada zafer kardeşimizin doğum günü kutlu olsun,nice yaşlara ikiteker üstünde kazasız belasız dileklerimle.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Vay sağolasın Bora abi

40'ı geçince acaba unutulurmu doğum günü diyorum, ama siber alem unutturmuyor malesef :queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydın herkessee
zafer abim doğum günün kutlu olsun :)

bora abbii fotolar ibretlik gerçekten teşekkürler ama sabah sabah ... olmamış yaa :pale:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
günaydın arkadaşlar

zafer abicim doğum günün kutlu olsun idare et bu defa böyle oldu, ibrahim abi biraz soğuk almış gelemedi bu sene, seneye söz gelirim diyor
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bora abi ben bu resimlerden kaçtıkça yeniden çıkıyor karşıma, vallahi midem kaldırmıyor :santa:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------

Yıl : 2030
Motor : Hyosung
Model : Akvaryum
Sürücü : Siz Tahmin Edin (Yakın Zaman "Ben Oynamıyorum Yaaa" Diyen Ciğerim)


IMG_0397.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst