[Adana - MT]

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
bora abi ne yaptın böyle ya bu motor kazasımı allah göstermesin çok üzüldüm abiya özür selamı unutum herkese selam
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
MECBUREN KOYDUM BU RESİMLERİ ARKADAŞLAR BİRBİRİMİZİ BİLGİLENDİRMEK HEPİMİZİN GÖREVİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.niyetim kimsenin midesini bulandırmak değil,ama hayatın acı da olsa gerçeklerini göstermek.sonuçta,sorumsuz sürücüler,belki ölüp gidiyor ama ya geride kalanlar,çok uzun bir süre o acıyla yaşamak zorunda kalıyorlar.kısa yada uzun mesafe olsun,her motora binişimizin varış noktasının hastahane yada morg olmaması düşüncesi ile tedbirimizi almalıyız.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe selamlar,zafercim doğum günü kutlu mutlu sağlıklı olsun nice hapy yıllar nice motorlu yıllar dilerim,boracım farkındaysan ikimizden başka mont giyen yok resimler üzücü ama malesef gerçek,kimsenin başına gelmediği için aman diyorlar,allah kimsenin başına vermesin ama ben çok iyi biliyorum ne işe yaradığını o yüzden hiç zorsunmam giyerim sıcaklık 50 derecede olsa benim canım kıymetli sizinkileri bilmem
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
arkadaşlar, özellikle karadenize gidecekler dün hepsiburada.com dan bir yağmurluk aldım. fiyatı da gayet uygun. almak isteyenler el kaldırsın. ben mustafa abi ile gürsele siparş edeceğim.

link burada.

http://www.hepsiburada.com/savage-y....aspx?categoryid=372912&productid=spordelta80

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 PM ----------

çok ilginç bir video. bakmanızı tavsiye ederim. bir keskn nişancının öldürdüğü amerikan askerleri

http://www.sinemabol.com/juba-sniper-keskin-nisanci-350/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 PM ----------

gerçek ankara havası

http://www.megavideo.com/?v=ZXLM45PX
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar, özellikle karadenize gidecekler dün hepsiburada.com dan bir yağmurluk aldım. fiyatı da gayet uygun. almak isteyenler el kaldırsın. ben mustafa abi ile gürsele siparş edeceğim.

link burada.

http://www.hepsiburada.com/savage-y....aspx?categoryid=372912&productid=spordelta80

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 PM ----------

çok ilginç bir video. bakmanızı tavsiye ederim. bir keskn nişancının öldürdüğü amerikan askerleri

http://www.sinemabol.com/juba-sniper-keskin-nisanci-350/.şimdilik gene bayyyyyy

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 PM ----------

gerçek anakara havası

http://www.megavideo.com/?v=ZXLM45PX

bakıyorum yine sitede takılıyorsun.ben takılmıyorum.yazını görünce yazmak zorunda kaldım:queen:BORA BEY LÜTFEN BÖYLE RESİMLER KOYMAYINIZ.:pr::pr:yoksa sanada tavır almak zorunda kalırım ona göre:bounce:şimdilik yine bayyyyyy.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulem iki satır uzak kaldık kıyamet kopmuş,noluyoz yaaaaa muzaffer abimin ortalığı kızıştırmak için yazdığına adım gibi eminim aksini kimse söyleyemez,haluk hocamda sanki biraz fazla alınganlık yapmış gibi,yada tezgaha geliyoruz bu iş en geç çarşamba günü çözüllenmezsse bizde ailecek tüm toplantılardan gezilerden aile ortamından çekiliyoruz,çok ciddiyim
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar
halukcum o yağmurluğu şu an inceliyorum.az sonra renk yazarım:)
sen yazmaya devam et:cat:
başka arkadaşlarda isteyebilir hepsini bir getirtiriz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 PM ----------

haluk ben renklere baktım.bana mavisini rica edecem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 PM ----------

cengizim abim
siz ne yapıyorsunuz görmeyeli, sizide epeydir rahatsız etmiyoruz.bu gün geçti artık bakalım yarına
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ulem iki satır uzak kaldık kıyamet kopmuş,noluyoz yaaaaa muzaffer abimin ortalığı kızıştırmak için yazdığına adım gibi eminim aksini kimse söyleyemez,haluk hocamda sanki biraz fazla alınganlık yapmış gibi,yada tezgaha geliyoruz bu iş en geç çarşamba günü çözüllenmezsse bizde ailecek tüm toplantılardan gezilerden aile ortamından çekiliyoruz,çok ciddiyim

herhalde adana mt dağılıyor sayemizde. bugün mustafa abide benzer bişi söyledi. ama arkadaşlar budurumun sizlerle bir alakası yok. bakın mt ye bidaha girmeyeceğim dedim ama insan yine dayanamıyo sizleri bırakmak kolay değil. herkes kendi keyfine baksın. kulak asmayın siz bize.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hadi iyi geceler
haluk sen benim yağmurluğun rengini unutma.
herşeyi kapatın bizler dostuz, seviyeli yazışmaya çalışalım
kendinize iyi bakın
sabah 06:00 da kalkacam.ben kaçar.öpüldünüz:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.:rendeer:ve onun sıcaktan bunalıp,güneş başına geçen,stresli bazı üyeleri.bu güzel,berrak günün stresinizi alması dileklerimle.:queen:
kimsenin unutmaması gereken birşey varsa;bizim,birbirine kenetlenmiş,dostlukları perçimlenmiş uyumlu bir gurup olduğumuzdur.ötesi yalan.:thumleft:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili ahmet bey,karadeniz rotasında ne yazıkki :salut: ankara yok.adana-sivas-artvin düşünülüyor.amaa kıymasız döner alacağımız olsun,olur mu? bu arada nasıl oldunuz?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerim,
korkut 250 sanada günaydın

bora haklı katılıyorum,ayağınızı denk alın karışmam
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
günaydın arkadaşlar hayırlı işler bol kazançlar:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst