[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
:queen::queen::queen:senin zevkin belliiiii:pr::pr:bu işinde şu tişört olayındaki gibi suküte uğrama sonra bundanda zararlı çıkarsın:salut::salut:eek:lmazsa şu alınmıyan tişörtleri ben alim:cat:guruba yeni katılanlara 20tl den verimde NAFAKAMIZ çıksın:rendeer:hem sen memnun olursun.hemde ben kazandığım tişört parasından tıraş olurum.:queen::queen:nedersin hocammmmm:bounce::bounce:

seni tüm arkadaşlarımın önünde kınıyorum muzaffer abi. lütfen bundan sonra birbirimizle daha resmi olalım. ben işim müsait diye, arkadaşlarımı seviyorum diye, sırf sizin sayenizde adanada bile yaşarım diyorum. tüm iyi niyetimi ortaya koyup, boş zamanımdan feragat ediyorum ve bir güzellik olsun diyorum okadar koşturuyorum tshirtleri bir şekilde elinize ulaştırıyorum. ve aldığım cevaba bak. ben bu işin ticaretini mi yapıyorum. ben bunun ticaretini yapsaydım sen o tshirtleri o fiyata alamazdın bora abiye sorabilirsin. ne ayıp belki biraz sert ve ciddi bir cevap oldu ama kusura bakma. bir süre foruma girmeyeceğim kusura bakmayın arkadaşlar. tavrım size değil.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
seni tüm arkadaşlarımın önünde kınıyorum muzaffer abi. lütfen bundan sonra birbirimizle daha resmi olalım. ben işim müsait diye, arkadaşlarımı seviyorum diye, sırf sizin sayenizde adanada bile yaşarım diyorum. tüm iyi niyetimi ortaya koyup, boş zamanımdan feragat ediyorum ve bir güzellik olsun diyorum okadar koşturuyorum tshirtleri bir şekilde elinize ulaştırıyorum. ve aldığım cevaba bak. ben bu işin ticaretini mi yapıyorum. ben bunun ticaretini yapsaydım sen o tshirtleri o fiyata alamazdın bora abiye sorabilirsin. ne ayıp belki biraz sert ve ciddi bir cevap oldu ama kusura bakma. bir süre foruma girmeyeceğim kusura bakmayın arkadaşlar. tavrım size değil.
mt ,mt olalı böyle duygusallık görmedi.gözlerim doldu:bounce:zaten farkındaysan eskisi gibi yazışmıyorum:pr:seni yazından dolayı kı....yorum:bounce:zaten tişörtleri her kes zorla giyiyor.bana öyle söylüyorlarr:queen::queen:senin boş zamanını yiyimmmm.sana kimse bu işleri sen yap demiyor.ister yap,ister yapma:queen:eek:ysa ben bu işleri yapmam için talepte bulunmalarına rahmen.ben yapmıyorummmm.:salut::salut:eğer memnun değilsen sen başka ŞEHİRE gidebilirsin:pr::pr:ben senin elinde şişen tişörtleri istediğin zaman alabilirim.benim için değişmez...:queen:zaten senin yaptığın işlerden dolayı MUSTAFA VE TURGAY ABİM ŞİKAYETÇİ:queen:şu andan itibaren seni seven senle olsun.:bounce:beni seven benle olsun okadarrrr.:cat:bende artık siteden senin gibi düşünenlerden dolayı bbayyyyyy:pr::pr::salut::salut::salut:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
seni tüm arkadaşlarımın önünde kınıyorum muzaffer abi. lütfen bundan sonra birbirimizle daha resmi olalım. ben işim müsait diye, arkadaşlarımı seviyorum diye, sırf sizin sayenizde adanada bile yaşarım diyorum. tüm iyi niyetimi ortaya koyup, boş zamanımdan feragat ediyorum ve bir güzellik olsun diyorum okadar koşturuyorum tshirtleri bir şekilde elinize ulaştırıyorum. ve aldığım cevaba bak. ben bu işin ticaretini mi yapıyorum. ben bunun ticaretini yapsaydım sen o tshirtleri o fiyata alamazdın bora abiye sorabilirsin. ne ayıp belki biraz sert ve ciddi bir cevap oldu ama kusura bakma. bir süre foruma girmeyeceğim kusura bakmayın arkadaşlar. tavrım size değil.

mt ,mt olalı böyle duygusallık görmedi.gözlerim doldu:bounce:zaten farkındaysan eskisi gibi yazışmıyorum:pr:seni yazından dolayı kı....yorum:bounce:zaten tişörtleri her kes zorla giyiyor.bana öyle söylüyorlarr:queen::queen:senin boş zamanını yiyimmmm.sana kimse bu işleri sen yap demiyor.ister yap,ister yapma:queen:eek:ysa ben bu işleri yapmam için talepte bulunmalarına rahmen.ben yapmıyorummmm.:salut::salut:eğer memnun değilsen sen başka ŞEHİRE gidebilirsin:pr::pr:ben senin elinde şişen tişörtleri istediğin zaman alabilirim.benim için değişmez...:queen:zaten senin yaptığın işlerden dolayı MUSTAFA VE TURGAY ABİM ŞİKAYETÇİ:queen:şu andan itibaren seni seven senle olsun.:bounce:beni seven benle olsun okadarrrr.:cat:bende artık siteden senin gibi düşünenlerden dolayı bbayyyyyy:pr::pr::salut::salut::salut:

ben şaka yapmıyorum. gayet ciddiyim.




muzaffer abi herşeyin senin başının altından çıktığına eminim dur bakalım sonu nereye varacak
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abiler bana düşmez ama sizin gibi insanlara yanlış anlaşılmışlıkları ya da anlaşmazlıkları yüzyüze konuşmak yakışır. Böyle ortamlarda kesin tavırlar koymak bana göre burdaki herkese gösterilmiş hoşnutsuzluktur.

Ayrıca foruma birilerinin yazması ya da yazmaması sonuç olarak hiçbirşeyi değiştirmez. Tek etkisi burdaki insanları negatif etkilemek olur. Burda kimse kanka olmak zorunda değil.

Sonuçta bir küçüğünüz olarak sizi birbirinize karşı biraz daha anlayışlı olmaya davet ediyorum. Datça'dan herkese sevgiler :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Abiler bana düşmez ama sizin gibi insanlara yanlış anlaşılmışlıkları ya da anlaşmazlıkları yüzyüze konuşmak yakışır. Böyle ortamlarda kesin tavırlar koymak bana göre burdaki herkese gösterilmiş hoşnutsuzluktur.

Ayrıca foruma birilerinin yazması ya da yazmaması sonuç olarak hiçbirşeyi değiştirmez. Tek etkisi burdaki insanları negatif etkilemek olur. Burda kimse kanka olmak zorunda değil.

Sonuçta bir küçüğünüz olarak sizi birbirinize karşı biraz daha anlayışlı olmaya davet ediyorum. Datça'dan herkese sevgiler :rendeer:

alp'e aynen katılıyorum,şakayla başlayan konular,sanal ortamda mimikleri göremediğimiz için,ciddiye alınıyor.bu konunun burada kapatılmasını rica ediyorum.kimseyi sevindirmeyin arkadaşlar!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
alp'e aynen katılıyorum,şakayla başlayan konular,sanal ortamda mimikleri göremediğimiz için,ciddiye alınıyor.bu konunun burada kapatılmasını rica ediyorum.kimseyi sevindirmeyin arkadaşlar!!!

bende şaka yapmıyorum.zaman herşeyi gösterir.bendende kocaman bir pasoooo.kimseler benim umrumda değill boracım.zaten ben istediğim arkadaşlarım bir telefon kadar YAKININDAYIM.:cat:BU İŞE SEVİNEN KİŞİLERE çerçi yusuftan KINA alıp bunasip YERLERİNE YAKMALARINI özellikle tavsiye ederim.yoksa gelsinler ben bu işi hallederim:bounce::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 PM ----------

seni tüm arkadaşlarımın önünde kınıyorum muzaffer abi ticaretini yapsaydım sen o tshirtleri o fiyata alamazdın bora abiye sorabilirsin. .
ben kimseye bir şey sormama gerek yok benim hangi tişörtü kaça aldığım kimseyi ilgilendirmez:bounce:ister bedavaya istersem 100tl,ye alırım.benim paramın hesabını sadece kendime veririm.bunuda sana hatırlatayım:bounce:ayrıca YAPTIRDIĞIN tişörtümümÜ Evimde pijama niyetine kullanıyorum.eskidiği zamanda silme bezi olarak KULLANACAĞIM.varmı daha ötesiiii:pr::pr:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Tatlı yiyin tatlı konuşun

IMG0001.jpg


Yaramazlık yaparsanız Selim size kızacaktır

IMG0008.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ben ortada mı kaldım şimdik tartışan arkadaşlarımı esefle kınıyorum ama şu esefile bir tanışamadık giti:))
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

ya biz nıye goremedik bu tatlıyı anlayamadım selımlestırdınız benıde

FZ1 kuyruk doğrultmasında görürsün inşallah

vallahi yeni gördüm zafer abi. ben daha yeni yeni durulmaya başladım. inşallah bundan sonra sık sık yol yaparız.

Çok çalıştığının haberini aldım minik bir kuştan :queen::queen::queen:
Herşey yolundamı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst