4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
emeği geçen Herkese ayrı ayrı teşekkür ederiz.. gayet güzeldi organizasyon.. En Kısa Zamanda Görüşmek üzere Diyelimm.. iyi Oldu bu valla :)
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Nan ben bir ara çoğaltmıştım ya Temeli.Kopyası o kopyası:p:queen:

Ayıp ettin badi Biz bacanak sayılırız Ben Temeli klonlayacağım :cat::rendeer:


ben senden klonlamicam bi tanesi bukadar oluyo 2 3 tane yaparsak dünya kaldırmaz....:p

emeği geçen Herkese ayrı ayrı teşekkür ederiz.. gayet güzeldi organizasyon.. En Kısa Zamanda Görüşmek üzere Diyelimm.. iyi Oldu bu valla :)


evet bizde tanıştığımıza memnun olduk özer...nasıl olsa yakında tekirdağa baskına geliriz..
 
Katılım
2 Haz 2009
Mesajlar
12
Tüm mt dostlarına sevgiler tekirdağ dan ali ben herşey çok güzeldi .mangal başındaki arkadaşların ellerine sağlık sucuklar harikaydı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iso kalan nevale kimde bu pazar tüketelim onları :)

bende fındık fıstık kaldı ama yiyom şimdi helal edin :mrgreen: güzelmiş hee :):) ıslak mendilde işime yarar hehehehe motoru silerim arada:) plastik çatalları anama verdim sevindi :)

Bizde motosikletin markası yada kaç cc olması önemli değil sadece tek şey insan olması yeterli:cat::rendeer:

dün sizden önce mecidiyeköye vardım:mrgreen: metrobüs duragının ordan gecerken dütt düttt diye kornaya basan bendim yan otobüs duragının ordan kornam zayıf oldugu için duymamış olabılırsınız dogru soyle bana sen gıt derken sora yolda gelırken acaba gerıdemı kaldı dedıgın oldumu yenıbosnada yakalamıstınız çünkü:mrgreen:

demem o ki moto markası önemli değil insan olsun yeter hemşo şaka maka makınalar yanımdan gecerken sesleri gayet güzel geliyor gaza gelip bagırıyom duyuyomusunuz:mrgreen:

bu organizasyonda katılan yeni eski farketmes herkese teşekkürler güzel bir gündü yeni arkadaşlar tanıdık devamını bekleriz diyelim bende resim var ama atmaya üşeniyom :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------

valla bayanlar olmasa işimiz harap:cat: kocaman bi teşekkürü hak ettiler :)

5002.jpg


tek tek atıym resimleri heycan olsun :mrgreen:

5045.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu organizasyonda katılan yeni eski farketmes herkese teşekkürler güzel bir gündü yeni arkadaşlar tanıdık devamını bekleriz diyelim bende resim var ama atmaya üşeniyom :mrgreen:

1 yıldır üyeyim ama ilk defa aranıza katılabildim. evet yeniydik :) az-çok tanıdık. iyi güzel bi gündü. Shell yerine yalnışlıkla BP'den sağa sapıp Florya trafiğine girmeseydim daha bi hoş olacaktı ama neyse :) emeği geçen herkese tekrar teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

Bizde ordaydık:queen:
Avcılar Hyo team=)
Güzel bir gün geçirdik eglencelıydı herkese teşşekürler
objektifime takılan kareler:p


SDC14426.jpg


Bizde ordaydık:queen:

evet oradaydınız, bizde gördük. birini geçiyorum öbürü geliyo. sağım solum Hyo oldu. ama severim kendilerini. 4 ay kadar bana çalıştı :cat: kardeş, bu arada Avcılar'da Hyo fabrikasımı var yaa :queen::queen: MAŞALLAH Allah kaza bela vermesin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------

he ya 48 tane motor saydım dün

hadi yaaaa. varmıydı o kadar. bu arada yunuslar gelince 3buçuk attım ehliyet soracaklar diye :) Allah'tan herkeste A2 vardı :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu ateşi :) değil mangal ateşi meşhur şerif ustanın ellerinden :p

5123.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
1 yıldır üyeyim ama ilk defa aranıza katılabildim. evet yeniydik :) az-çok tanıdık. iyi güzel bi gündü. Shell yerine yalnışlıkla BP'den sağa sapıp Florya trafiğine girmeseydim daha bi hoş olacaktı ama neyse :) emeği geçen herkese tekrar teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------



evet oradaydınız, bizde gördük. birini geçiyorum öbürü geliyo. sağım solum Hyo oldu. ama severim kendilerini. 4 ay kadar bana çalıştı :cat: kardeş, bu arada Avcılar'da Hyo fabrikasımı var yaa :queen::queen: MAŞALLAH Allah kaza bela vermesin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------



hadi yaaaa. varmıydı o kadar. bu arada yunuslar gelince 3buçuk attım ehliyet soracaklar diye :) Allah'tan herkeste A2 vardı :p

Ehliyet olmdan 600F emi biniyosn abi sen=)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gkhnkzy
bak senide çektim resmim yok deme sora:p

5143.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Tüm mt dostlarına sevgiler tekirdağ dan ali ben herşey çok güzeldi .mangal başındaki arkadaşların ellerine sağlık sucuklar harikaydı.

katılımınız için sizlerede teşekkür ederiz arkadaşlar.... havalar biraz daha ısınsın 2 haftada bir orada oluruz ....zaten..
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Güzel organizasyon:cat:
Ellerinize, tekerinize, yüreğinize sağlık...Bir dahaki organizasyonda sizinle birlikte olmak dileği ile..
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gkhnkzy
bak senide çektim resmim yok deme sora:p

5143.jpg

ıskaladın abicim :p bu resimde yokum ama başka 2-3 resimde varım. köfteciklerimi bekliyordum :queen::queen::queen: ölü gibiydim yaa. 2 günün uykusunu 1 gecede çıkardım.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ıskaladın abicim :p bu resimde yokum ama başka 2-3 resimde varım. köfteciklerimi bekliyordum :queen::queen::queen: ölü gibiydim yaa. 2 günün uykusunu 1 gecede çıkardım.

bayrampaşaya giden 2006 f değilmiydin sen..yanlışmı hatırlıyorum..
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehliyet olmdan 600F emi biniyosn abi sen=)

A2 ehliyeti olan o kadar insanı daha önce hiç bir arada görmemiştim :queen::queen:
sertifikam var ama Emniyet'ten 3 kez eli boş döndüm :pr: 1 aya kadar hazır İnşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst