4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve Bana :) Herkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT

bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık :)

Motorun hiiççç önemli degil..
Sen ol yeter...
Bizim derdimiz motorlarının markaları degildir insanların...
İnsan olsun dogru, duzgun insan olsun yeter..
Tek derdimiz budur kardesim :rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
peoples, arwen_, OGLUMVE BEN, b-a-n-u+, Aykut009, elronds, c@n, halper, blue white, CERRAHI+, polo34+, v-nox, Burçin&İlker

kızlar hoşgeldiniz.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Konuyu Toplam 22 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
KyCd, CERRAHI+, ergün1968+, OGLUMVE BEN+, B-A-N-U+, ArWeN_+, elronds, peoples+, Aykut009, c@n, halper, blue white, polo34, v-nox, Burçin&İlker

sabahtan beri hit oldu.. izlenme oranı arttı zaping yapın len biraz.. :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
oo cihan hocam hoşgeldin :)) sende keeway var bendeki ekmek arabası gibiydi bak
resizedhpim3088.jpg

Batunun ekmek teknesi.:p:)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Konuyu Toplam 22 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
KyCd, CERRAHI+, ergün1968+, OGLUMVE BEN+, B-A-N-U+, ArWeN_+, elronds, peoples+, Aykut009, c@n, halper, blue white, polo34, v-nox, Burçin&İlker

sabahtan beri hit oldu.. izlenme oranı arttı zaping yapın len biraz.. :mrgreen:

tek resim atıyorum gerisi dükkan da :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
belli korkut senın harıcınde kımse gelmedı yanımıza eşin dahil ....ama aynı trıbi kımse emre ve banuya yapamaz millet bizi zaten gözden çıkarmiş zaten korkut....ama çok ayıp....

Sana yapılan ama bize hak ettiğimiz halde yapılamayan trip neymiş, kim yapamıyormuş, ne için yapamıyormuş, bir konuşalım senle... :bounce: :rendeer:

Birazdan arayacağım seni...
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Bizde ordaydık:queen:
Avcılar Hyo team=)
Güzel bir gün geçirdik eglencelıydı herkese teşşekürler
objektifime takılan kareler:p


SDC14426.jpg

SDC14427.jpg

SDC14428.jpg

SDC14429.jpg

SDC14430.jpg

SDC14432.jpg

SDC14434.jpg

SDC14443.jpg

SDC14446.jpg

SDC14447.jpg

SDC14449.jpg

SDC14450.jpg

SDC14452.jpg

SDC14454.jpg

SDC14455.jpg

SDC14456.jpg

SDC14458.jpg

SDC14459.jpg

SDC14460.jpg

SDC14461.jpg


Bizde ordaydık:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cikletten mi çıktı bu hyolar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst