herkese selamlar..:rendeer:
Bizde motosikletin markası yada kaç cc olması önemli değil sadece tek şey insan olması yeterli:cat::rendeer:
Bir gün senide bekleriz.:rendeer:Orada olmak vardı. Kısmet değilmiş.. Sizleri kutluyorum..
A.s yenge hoş geldin:rendeer:Temelimin bir yerleri ağrıyormu.:cyclopsan:silent::mrgreen:
neden benim fıstıgı kıskanıyorsunuz o zaman :mrgreen:
herkese selamlar..:rendeer:
Yok abi kıskanırmıyım.Senin motosikleti kıskanan bi şekilde patlıyor. Kaderin cilvesimi yoksa senmi sabotaj yapıyorsun bilemedim.:cyclopsan:mrgreen:
:rendeer: .........................
Ben Anlamam Her Hafta Mangal Olsun :wiinkk:![]()
hoşbuldum abicim nasılsın?:rendeer::queen:
git al bi tane devamlı seninle olsun :queen:
sırada var iki arkadaş daga :queen:
Topcase Yerine Mangal Koycam ZateAma Siz Olmadan Tek Başına Olmazki
![]()
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve BanaHerkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT
bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık![]()
git al bi tane devamlı seninle olsun :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:48 ----------
saol emine sizi dünkü resimlerde gördüm daga iyi oldum kardeşim :rendeer:
tşkler abicim.. o foto larda sende olsaydın keşke...:rendeer: