4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Orada olmak vardı. Kısmet değilmiş.. Sizleri kutluyorum..
Bir gün senide bekleriz.:rendeer:



Konuyu Toplam 18 Üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
korkut 250, OGLUMVE BEN+, polo34+, cihantemelli, v-nox, ergün1968, peoples+, elronds, edii+, Burçin&İlker+, GuNMember+, askon+, selcan
Bu kadar kişi okuyor yazan yok :mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve Bana :) Herkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT

bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık :)

oo cihan hocam hoşgeldin :)) sende keeway var bendeki ekmek arabası gibiydi bak
resizedhpim3088.jpg
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
400
git al bi tane devamlı seninle olsun :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:48 ----------



saol emine sizi dünkü resimlerde gördüm daga iyi oldum kardeşim :rendeer:

tşkler abicim.. o foto larda sende olsaydın keşke...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst