- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve BanaHerkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT
bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık![]()
Motorun hiiççç önemli degil..
Sen ol yeter...
Bizim derdimiz motorlarının markaları degildir insanların...
İnsan olsun dogru, duzgun insan olsun yeter..
Tek derdimiz budur kardesim :rendeer:

