- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
neyse herkese iyi günler resimleri bekliyoruz ona göree
öle o imza olmassa hasan vurur beni.:cherry::queen:
o da temelin ikizi mi :cyclopsan
bi adam düşünün artık tek düşüncesi var beni şile yolunda çekirdek çitleterek
resim cekmek :queen:
klonluyoruz canım :queen:
İtina ile klonlanır.motor baştan yapılıyor.. sıfırlandı gibi bişi.. piston, silindir, krank, segman, kayış ve balatalar değişiyor..
klonla bakalım.. şileye kadar klonlarsın.. orda ben seni klonlıcam..
İtina ile klonlanır.
çikoyu kimseye bırakmam, onu bana bırakın.. siz karışmayın..
neyse herkese iyi günler resimleri bekliyoruz ona göree
güzel eylenmişsiniz allah muabetinizi artırsın birde birşey sorcam hani birbirinize şaka yapıyorsunuz ya o ara aynı şakayı yiyen oldum merak ettim :queen:
ne bileyim bazı sazanlar varda aynı yemi iki kere yutuyor
hangi şaka abi biz baya bii şaka yapıyoruz
motor baştan yapılıyor.. sıfırlandı gibi bişi.. piston, silindir, krank, segman, kayış ve balatalar değişiyor..
klonla bakalım.. şileye kadar klonlarsın.. orda ben seni klonlıcam..
:bounce::bounce::bounce: bak turbo takarım karışmam bi künefeye bakar:queen:çikoyu kimseye bırakmam, onu bana bırakın.. siz karışmayın..
milletttt sizler harikasınızzzzzz.........
dün yine ayrıcalıklı bir gün yaşadık güldük eglendik... en kötü günümüz böyle olsun diyorum dostlar... emegi geçen orda bizimle olan herkese kocaman teşekkürler sizleri seviyorum :rendeer:
diyorum size dimi okadar şakalaşmayın milletin canı çekiyo diye![]()