4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Konuyu Toplam 20 Üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 9 Misafir)
korkut 250, KyCd+, kelon, by_dengesiz, mete_han+, halilihsan, hanedan12+, ilhan YAZICI, elegance45, canercamalan+, elronds
Vay Badi...
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
çok güzel ve eğlenceli olmuş...inşallah bizde katılırız ilerleyen zamanlarda size..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
güzel eylenmişsiniz allah muabetinizi artırsın birde birşey sorcam hani birbirinize şaka yapıyorsunuz ya o ara aynı şakayı yiyen oldum merak ettim :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
milletttt sizler harikasınızzzzzz.........

dün yine ayrıcalıklı bir gün yaşadık güldük eglendik... en kötü günümüz böyle olsun diyorum dostlar... emegi geçen orda bizimle olan herkese kocaman teşekkürler sizleri seviyorum :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel eylenmişsiniz allah muabetinizi artırsın birde birşey sorcam hani birbirinize şaka yapıyorsunuz ya o ara aynı şakayı yiyen oldum merak ettim :queen:

hangi şaka abi biz baya bii şaka yapıyoruz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ne bileyim bazı sazanlar varda aynı yemi iki kere yutuyor
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
motor baştan yapılıyor.. sıfırlandı gibi bişi.. piston, silindir, krank, segman, kayış ve balatalar değişiyor..



klonla bakalım.. şileye kadar klonlarsın.. orda ben seni klonlıcam..

çikoyu kimseye bırakmam, onu bana bırakın.. siz karışmayın..
:bounce::bounce::bounce: bak turbo takarım karışmam bi künefeye bakar:queen:
milletttt sizler harikasınızzzzzz.........

dün yine ayrıcalıklı bir gün yaşadık güldük eglendik... en kötü günümüz böyle olsun diyorum dostlar... emegi geçen orda bizimle olan herkese kocaman teşekkürler sizleri seviyorum :rendeer:

diyorum size dimi okadar şakalaşmayın milletin canı çekiyo diye :p

canı ceken adres belli be canım:rendeer: my dükkan :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst