34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
hocam gözün aydın çok sevindim nasıl yakalamıslar var mı bir bilgin o adamları öttürerek daha bir çok kişinin motorları bulunabilir
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Geçmiş olsun, gözün aydın, bizde çok sevindik bulunduğuna.

Motor bulundu da adamlar da bulundu mu? Olay nasıl çözüldü?
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Senin adına çok sevindim. Az rastlanan bir olay. Anlatabileceğin detaylar var ise anlatmanı isterim. Diğerlerinede yardımcı olur.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
valla basdan sona okudum basligi bulunmus olmasina cok sevindim umarim kimse boyle bir sok bir daha yasamaz.

Nerde , ne sekilde ve nasil bulundugu konusunda bizi aydinlatirsan seviniriz zira 2005 de bir motosiklette ben caldirmisdim :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
oooh süper yuppii çok sevindim lem murat :rendeer::rendeer: hadi bagem muuuck..
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
film gibi bir konu oldu giriş,gelişme,sonuç..sonuç ayrıntılarını merakla bekliyoruz,tekrar geçmişolsun.
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
süper haber yaa kimbilir nasıl sevinmişsindir:) kendi motorum gibi üzülmüştüm. tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Baba yarısı Halis abinin sayesinde motorum bulundu, bu gece polisten teslim aldım, ufak tefek hasarlar var ama olacak o kadar.:cherry:

Tüm desteğiniz için hepinize özellikle Halis abiye tekrardan çok çok teşekkürler.:cat:

murat abi hayırlı olsun :cat: allah kimsenin başına vermesin bu şu çalıntı olayını..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
39
Motorunuzun bulunmasına inanınki çok sevindim. Motorunu çaldırmış biri olarak nasıl bulunduğunu çok merak ediyorum bizi bilgilendirirseniz çok memnun olurum.

Nerede , nasıl , kimler , ne şekilde götürmüşler , çalanlarda yakalandımı , başka motorlarda bulundumu ?

Aydınlatırsanız memnun oluruz.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
çok sevimdim bulunduğuna sanıl olmuş abi nasıl yakalanmışki serefsizler.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hadi gözün aydın hocam.

Allah bir daha çalınma yüzü göstermesin motoruna.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
çok sevindim valla......

ne mutlu sana;umarım diğer mağdur arkadaşlarda bu kadar çabuk sonuç alabilirler.....


ayrıca; HALİS ABİ'yede SELAMLAR.....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst