34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Konu bu kadar uzayınca heralde motor bulundu diye geçirdim içimden
Hade gözün aydın Darısı bizim başımıza diyecem ama seneler geçmiş üzerinden mobilet bile çalınmış olsa canı yanıyor insanın ki benim öyle bi mötörum çalınacaktı yakardım şehri:wiinkk:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi öncelikle geçmiş olsun, ardından da gözün aydın, Allah bir daha göstermesin diyorum.İnşallah motosikletin hasarını en kısa zamanda halledersin.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
abi yapmayın gözünüzü seveyim ya adam motoru bulundu diye sevinçten onunşla ilgilenmeye çalışıyor siz kim yapmış ne yapmış peşine düş diyorsunuz ayıp ya hem kendi birşey yapmış olsa bu siteye topik açar mı ?? ayrıca bi çıkarı olması için kasko olması gerekli hadi kasko var diyelim mümkün olduğunca el altından halleder bu işi bu kadar ortada yapmaz dümenini biraz saygılı olmalıyız ve onun adına sevinmeliyiz acemi hırsızlara denk geldi diye ona kızamayız.. en çok da motoru çalınıp bulunamayanlar kızmış bu duruma anladığım kadarıyla Allah bize de nasip etsin demek yerine neler diyorsunuz bence Murat abinin yaptığını yapıp her duruma olumlu bakmalısınız ne demişti hatırlayın..
"Neyse çalındıysa çalındı.. Belki de fuara giderken patlayıp ölecektim.."
Allah diğer motoru çalınan arkadaşlara da motorunun bulunmasını nasip etsin arkadaşlarım, abilerim.. Yanlış bi kelime kullandıysam özür dilerim..
Geçmiş olsun Murat abi inşallah böyle bi olay yaşamazsın bir daha..:rendeer:

. :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
hadi geçmiş olsun bende sevindim.. :) abi dikkat et bundan sonra biraz daha :) geçmiş olsun tekrar :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst