34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
32
ilk olarak bu korkuyu ve huzursuzluğu yaşamış olduğunuz için büyük geçmiş olsun. ardından motorunuza bir vesile ile tekrar kavuştuğunuz için de gözünüz aydın. allah bir daha göstermesin.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Valla nasıl bulunduğunu ben öğrensem sizinlede paylaşırım ama söylenen tek şey çalınan yerden 300 metre aşağıda, motorla beraber çalınan brandası üzerinde terk olarak bulunduğu.

Hırsızların verdiği hasar gidon kilidini kırmak için gidona ve ana şaseye verdikleri zarar, şase komple değişecek sanırım.

Geri kalanlar çızık kırık v.s. çekiciyle motoru parka taşırken meydana gelmiş, hiç. taşımadan haber verseler ben zaten yanına 1-2 dakikada giderdim ama fazla kurcalamamak lazım, bunada şükür.

Geçmiş olsun dilekleri için herkese teşekkürler, fuar yorgunluğumudur nedir bilmem, gözlerim kapanıyor, herkese tek tek yazamadığım için özür dilerim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla ne diyim..Şok oldum...Allah kimsenin başına vermesin..Kötyü bişey.. :pr::pr:

Bu arada bulunduğu için gözün aydın.... :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
39
Acıklayıcı bilgi için teşekkürler. Tekrar gözünüz aydın. Anlaşılan bulunmasıda bulunmamasıda ayrı bi dert. İyi tatiller.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
Motora kavuşmanıza sevindim gözünüz aydın:) kaskosu olmasına rağmen aksesuarları zaten bi motosiklet fiyatına bedel olduğu için bulunması ayrı bi mutluluk:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla nasıl bulunduğunu ben öğrensem sizinlede paylaşırım ama söylenen tek şey çalınan yerden 300 metre aşağıda, motorla beraber çalınan brandası üzerinde terk olarak bulunduğu.

Hırsızların verdiği hasar gidon kilidini kırmak için gidona ve ana şaseye verdikleri zarar, şase komple değişecek sanırım.

Geri kalanlar çızık kırık v.s. çekiciyle motoru parka taşırken meydana gelmiş, hiç. taşımadan haber verseler ben zaten yanına 1-2 dakikada giderdim ama fazla kurcalamamak lazım, bunada şükür.

Geçmiş olsun dilekleri için herkese teşekkürler, fuar yorgunluğumudur nedir bilmem, gözlerim kapanıyor, herkese tek tek yazamadığım için özür dilerim.

aye soylediklerine kendin de inaniyormusun?:silent:
Hadi diyelim hirsizlar motoru 300 metre asagi tasiyip, goturemeyeceklerini anlayip birakip gittiler.
branda uzerindeyken saseye nasil zarar verdiler?
Ya da motoru alip kullandilar diyelim.
Nasil çalistirdilar?
Diyelim ki çalistirdilar;
Sonra niye senin 300 metre asagina motoru biraktilar?
ustelik birakirken ustune brandasini orttuler.
sen buna inanacak kadar saf degilsin.
su isin aslini Halis abi ve sen dogru duzgun anlatsaniz sanki daha iyi olacak.

Bak bu forumda hirsizlardan cani yanmis bir suru kardesimiz var.
Sen motosikletini buldun diye hirsizlarin hamiligini yaparsan yanlis yaparsin.

Bir suru gariban borç harç motor tutkusunu tatmin etmeye çalisiyor.
Bir çoklarinin cani yandi bu hirsizlardan,.
"fazla kurcalamamak lazim"
yazmissin.
Niye?
Niye kurcalamamak lazim?
anlamadim.

sen buraya motorum çalindi diye bir baslik açtin.
Bir çok kardesimiz uzulerek sana destek olamaya çalistilar;
içlerinde motosikleti çalinanlar da var.
Ama onlarin motosikletleri maalesef bulunamadi.

su kurcalamamak lazim dedigin mevzuyu biraz kurcala da bize de anlat isin ozunu.
Ben çok merak ettim.
eminim motoru çalinan bir çok arkadasta merak ediyordur.
Nerde bu Murat Gergerli????

acil lazim su an.:bounce:
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
aye soylediklerine kendin de inaniyormusun?:silent:
Hadi diyelim hirsizlar motoru 300 metre asagi tasiyip, goturemeyeceklerini anlayip birakip gittiler.
branda uzerindeyken saseye nasil zarar verdiler?
Ya da motoru alip kullandilar diyelim.
Nasil çalistirdilar?
Diyelim ki çalistirdilar;
Sonra niye senin 300 metre asagina motoru biraktilar?
ustelik birakirken ustune brandasini orttuler.
sen buna inanacak kadar saf degilsin.
su isin aslini Halis abi ve sen dogru duzgun anlatsaniz sanki daha iyi olacak.

Bak bu forumda hirsizlardan cani yanmis bir suru kardesimiz var.
Sen motosikletini buldun diye hirsizlarin hamiligini yaparsan yanlis yaparsin.

Bir suru gariban borç harç motor tutkusunu tatmin etmeye çalisiyor.
Bir çoklarinin cani yandi bu hirsizlardan,.
"fazla kurcalamamak lazim"
yazmissin.
Niye?
Niye kurcalamamak lazim?
anlamadim.

sen buraya motorum çalindi diye bir baslik açtin.
Bir çok kardesimiz uzulerek sana destek olamaya çalistilar;
içlerinde motosikleti çalinanlar da var.
Ama onlarin motosikletleri maalesef bulunamadi.

su kurcalamamak lazim dedigin mevzuyu biraz kurcala da bize de anlat isin ozunu.
Ben çok merak ettim.
eminim motoru çalinan bir çok arkadasta merak ediyordur.
Nerde bu Murat Gergerli????

acil lazim su an.:bounce:


duygularıma tercüman olmuş +100
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Brandasıyla görülüp beğenilen ve özenilen bir 1000RR ve iki acemi çocuk başka bir şey değil bence. Gidon klidi kırık (şaseye zarar buradan) ve motor boşa alınıp yokuş aşağı gidebileceği yere kadar götürülmüş o kadar. O yüzden Aye'nin açıklaması bildiklerimiz dahilinde gayet açık ve net.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Brandasıyla görülüp beğenilen ve özenilen bir 1000RR ve iki acemi çocuk başka bir şey değil bence. Gidon klidi kırık (şaseye zarar buradan) ve motor boşa alınıp yokuş aşağı gidebileceği yere kadar götürülmüş o kadar. O yüzden Aye'nin açıklaması bildiklerimiz dahilinde gayet açık ve net.

ben o kadar basit bulmuyorum
iş yerinin garajında çünkü orada çalışan ve çevredeki herkes illaki durumdan haberdardır bi kaç sokak öteden birisinin geçmeme ihtimalini bulmuyorum pek açıkçası 300m dediği 3 sokak aşşası oluyor en fazla en azından göz aşinalığı fark eder insan sokaktan geçmese bile sokağa bakarken geçip ...

tabi bu benim yorumum illaki murat düzgün açıklamıyor diye birşey yok belki kendisi sormadı belkide gerçekten bildikleri bu kadardı ama sonuçta aktif olarak okuyan 2 kişi war bu konuyu emin ol çok aç bi merakları var öğrenmek için

bu durumun kendi başına geldiğini düşün biraz daha abjektif yaklaşım için

not:bunlar kendi fikirlerim tabikide biraz sert yazmışsam affola :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Ya polisçilik oynamak isteyenler oynayabilirler. Kendi fikirleriniz tabiki...
Ama bizim bildiklerimiz ve tahmin ettiklerimiz, bize gösterilenler üzerinden bu kadar. :)

Ben de cevap yazmayayım artık bilinenler bu kadar habire aynı sorular dönüp dolaşacak sanırım...
Motoru bulunamayanların motorları inşallah kısa sürede bulunur, valla Allah kimseye yaşatmasın..
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ne kadar ilginç şeyler yazılmış, bir motorunu kendi çaldı dememişsiniz.

Maşallah forumda poliste çok hafiyede.

Arkadaşlar benim cebimde kuruşum yok, çok ilgilenen varsa avukat tutsun, ben vekalet vereyim, konunun takipçisi olun, en azından bende birşeyleri ögrenmiş olurum.

Bu arada fazla kurcalamamak lazım derken çekicinin motora verdiği hasarı kasdetmiştim, ne yapayım polise hasarı ödemesi için dava mı açayım?

Burasını kurcalamamak lazım demiştim.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Yerde parçası var dedim direksiyon kilidinin, o önemli değil dediler.

Ben yinede resimlerini çektim, ne olur ne olmaz.

Hayırlısı...

abi nasıl kırmışlar kilidi paylaşırmısın parçaları.bu konudan sonra bütün elektronik projeleri erteleyip motor alarmına eğilmeye karar verdim.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
abi yapmayın gözünüzü seveyim ya adam motoru bulundu diye sevinçten onunşla ilgilenmeye çalışıyor siz kim yapmış ne yapmış peşine düş diyorsunuz ayıp ya hem kendi birşey yapmış olsa bu siteye topik açar mı ?? ayrıca bi çıkarı olması için kasko olması gerekli hadi kasko var diyelim mümkün olduğunca el altından halleder bu işi bu kadar ortada yapmaz dümenini biraz saygılı olmalıyız ve onun adına sevinmeliyiz acemi hırsızlara denk geldi diye ona kızamayız.. en çok da motoru çalınıp bulunamayanlar kızmış bu duruma anladığım kadarıyla Allah bize de nasip etsin demek yerine neler diyorsunuz bence Murat abinin yaptığını yapıp her duruma olumlu bakmalısınız ne demişti hatırlayın..
"Neyse çalındıysa çalındı.. Belki de fuara giderken patlayıp ölecektim.."
Allah diğer motoru çalınan arkadaşlara da motorunun bulunmasını nasip etsin arkadaşlarım, abilerim.. Yanlış bi kelime kullandıysam özür dilerim..
Geçmiş olsun Murat abi inşallah böyle bi olay yaşamazsın bir daha..:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
aYe abi gözün aydın..

ancak insanların burda demek istedigi, Halis beyle ne ara konuştun o nasıl buldu vs. unları soruyor.

bunları tek tek anlatsan onların istedigini vermiş olursun bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst