Arkadaşlar herkese çok teşekkür ederim, yüreğinize sağlık yazılarınızı okuyunca o kadar mutlu oldum ki nerdeyse iyi ki çalınmış deyip sevincem.
RoMe0'nun bir mesajı üzerine sağolsun Gültekin hemen aradı beni, sonra Eray'la konuşunca bizimle alakası olmayan bir konu olduğunu anladık ama olsun, her ikisinede ilgisi ve çabası için gönülden teşekkür ederim.
Kaskoda olsa zararım büyük, sıfırına 29750 istiyorlar, üzerinde 5000ytl'lik aksesuarda gitti, 2-3 ay sonra kasko en fazla 17-18 verir bana, napalım sağlık olsun ama çalan şerefsizleri bulmak ihtimali bile kısa sürelide olsa yüzümü güldürdü.
Allah düşmanıma bile yaşatmasın, özellikle ilk şok tarif edilmez bir duygu.
Bir de kaskom olmasa kafayı üşütürdüm heralde, en azından ufakta olsa bir tesellim var...