34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
nasıl olurda immobizerli motoru çalarlar anlamam, hani diyeceğim kamyonetle geldiler, aldılar güvenlik nasıl göz yumdu.

onunda çözümünü bulmuşlar grenajın altından kendi marş motorlarını getirip bağlıyolar kablolarla immobilizer buna bağlı oluyor kablolarını motorun üstündekiyle bağlayıp kendi anahtarlarıyla çalıştırıp gidiyorlar motorun üzerinde...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
bekçili olan biyerden de calınıyorsa artık yuhbe arkadas bizim motorlar o zaman allaha emanet duruyo .....
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok geçmiş olsun Murat'cım. İnşallah bulunur ama bu tip işleri yapan şebekeler var bildiğim kadarıyla, belki onlarla bağlantılı sağlam bir tanıdık vesilesiyle olabilir. Aksi takdirde ben maalesef pek şans vermiyorum açıkcası. :pale: Parçalayıp satıyorlar.. Burası Türkiye.:farao:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
işe bak yaa nasıl iş anlamış değilim.. adamlar küçük motorda çalmıyor ya büyük götürüyorlar yuh bee.. geçmiş olsun abi kaskosunun olması iyiymiş..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım Geçmiş olsn :(
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
çok geçmiş olsun dilerim en kısa zamanda motoruna kavuşursun arkadaşım ama cana gelen mala gelsin tek tesellimiz bu olsun geçmiş olsun
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
geçmiş olsun murat abi bekçili biyerden motorun götürülmesi bilemiyorum umarım enkısa zamanda bulunur
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece geçmiş olsun diyebildiğim için üzgünüm
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geçmiş olsun Murat..
Çok sinir bozucu bi durum..
Saçma ama içime motoru sağ salim geri alacaksın gibi geliyor..
Umarım doğru hissediyorumdur..
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
20
çok geçmiş olsun kardeşim inşallah en kısa zamanda motoruna kavuşursun.Allah o şerefsizlerin belasını versin.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
muratcım çok geçmiş olsun valla senin makinana nzar değidi sanırım eksozun süperdi şimdi gözüm 1000RR larda olacak eksozunu nerede görsem tanırım
umarım kaskodan parayı alırsın kaskosu vardı demiştin sanırım
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
murat'cım çok geçmişolsun..
umarım en kısa zamanda bulunur..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
diyecek bir kelime bulamıyorum,bu şekilde korunan bir malı dahi çalmaya cesaret ediyorlar:pale:

belki de bekçi amca uyumayıp farkına varsa adamı harcayacaklardı,adamların gözü kararmış resmen.

ne diyeyim Allahım ibret olması için öbür tarafa bırakmadan burada verir cezasını
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst