[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
csalgin sen dua et karmacoma motoruyla gelmesin...diğerlerine sıra gelmez:p:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ondan sonra izmirin neresinde ters yola girebileceksin bakalım :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
APV41 gençliğinde saçlarını bi anadola bağları kesik kasalı hemde mobilete binip saçlarıyla o anadolu çekerdi. hey gidi günler heyyy
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41 gençliğinde saçlarını bi anadola bağlardı kesik kasalı hemde mobilete binip saçlarıyla o anadolu çekerdi. hey gidi günler heyyy

eski saçlar boya fırçası oldu ( bilgi; boya fırçası ya domuzkılından ya at kuyruğundan yapılır :mrgreen:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
eski saçlar boya fırçası oldu ( bilgi; boya fırçası ya domuzkılından ya at kuyruğundan yapılır :mrgreen:)

Ulen hani evdeki kemanın kılı senin saçından yapılmıştı?.... Ahanda yalanın ortaya çıktı.....:queen::queen::queen:Birde benim saçlarım inceydi ozamanlar deyip habire reçine ye bulatıyordun...Neymiş sertleşmesse çalmazmış...:pr::pr:

Yok abi kime inanacağımızı şaşırdık yaaa....:pr::pr:









:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sana benim eskiden at olduğumu söylemedilermi :p gerçi hala at gibi koşturuyorum ama tepmeyi unuttum en azından :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sana benim eskiden at olduğumu söylemedilermi :p gerçi hala at gibi koşturuyorum ama tepmeyi unuttum en azından :queen:
Senden olsa olsa sütçü at ı olur...... :queen::queen::queen: Onlar ne tepinir ne koşar.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Wallace; topiğin konusunu cemaatin yarısı bilmiyo yarısıda sööleyemiyo diye bozuntuya vermemek için kaçak oynuyolar :p
konusu korsorsiyim mı, kansersiyam mı, komsersaim mi, ne bilim ööye bişeydi bi sööleyebilsem. :queen:



chatkut artık motorun üstüne kediler çıkıp uyumuyo , tavsiye ederim :queen: :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Wallace; topiğin konusunu cemaatin yarısı bilmiyo yarısıda sööleyemiyo diye bozuntuya vermemek için kaçak oynuyolar :p
konusu korsorsiyim mı, kansersiyam mı, komsersaim mi, ne bilim ööye bişeydi bi sööleyebilsem. :queen:



chatkut artık motorun üstüne kediler çıkıp uyumuyo , tavsiye ederim :queen: :wiinkk:

Yakında beni yıka yazacak hayvANLAR::: sana acıyıp yalaya yalaya temizleyecekler::::::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Wallace; topiğin konusunu cemaatin yarısı bilmiyo yarısıda sööleyemiyo diye bozuntuya vermemek için kaçak oynuyolar :p
konusu korsorsiyim mı, kansersiyam mı, komsersaim mi, ne bilim ööye bişeydi bi sööleyebilsem. :queen:



chatkut artık motorun üstüne kediler çıkıp uyumuyo , tavsiye ederim :queen: :wiinkk:

siyanürlü altına hayır değilmiydi konu yaw?:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
siyanürlü altına hayır değilmiydi konu yaw?:queen::queen:
dimi ya bu toplantı konusu siyanürü bide konserveyi anımsatıyo :queen:

Yakında beni yıka yazacak hayvANLAR::: sana acıyıp yalaya yalaya temizleyecekler::::::queen::queen::queen::queen:

hehe siyanür, kedi, yalama, etsuyu, motor............. ::winkwink
Evrekaaaa , motoru temizletip kedilerden kurtulmanın çaresini buldum nihayetttt ::deliir::
ard arda gelen iki msjdan süper çözümler parlattınız kafamda sağolun,
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Satanistmisin olm sen.... :p

Arkadaşlar bundan sonra toplantılara gelecekler geliyorum gelmiyorum diye yazsın... Herhengi bir olumsuz durumda haberimiz olur diye listeleme yapmaya karar verdik.....

Katılanlar:
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-
5-
6-
7-
8-


Daha ayrıntılı toplantıda konuşacağız..... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
dimi ya bu toplantı konusu siyanürü bide konserveyi anımsatıyo :queen:



hehe siyanür, kedi, yalama, etsuyu, motor............. ::winkwink
Evrekaaaa , motoru temizletip kedilerden kurtulmanın çaresini buldum nihayetttt ::deliir::
ard arda gelen iki msjdan süper çözümler parlattınız kafamda sağolun,

kardeşim önerim sana borakstır. Boraks farkketirmeden acısız bir ölüm verir. vücutta birikir birikir hiç birşey anlamazsın ve bir gün belli bir seviyeyi geçer ve aniden ölür gidersin. süikastci kimyasalıdır ve çok etkilidir.:cat::cat:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
Arkadaşlar bundan sonra toplantılara gelecekler geliyorum gelmiyorum diye yazsın... Herhengi bir olumsuz durumda haberimiz olur diye listeleme yapmaya karar verdik.....

Katılanlar:
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-
7-
8-

Çok devamsızlık yaptım son zamanlarda telafi etmem lazım :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Katılanlar:
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-
12-
13-
14-


benim topicte gözüme takıln isimleri de ekledim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst