[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Katılanlar:
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-
13-
14-
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Valla listenin yazılı olduğu mesajdan alıntı yaparak adımı ekliyorum mesajınız kısa diyor.Neyi yanlış yapıyorum anlamadım
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Katılanlar:
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-bcoskunsoy
13-
14-

alıntı yaptığın yer sanırım en az 25 karakter kuralı için geçerli olmuyor.
Listeyi kopyala, yapıştır yaparsan daha kolay olur. :cat:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-bcoskunsoy
13-malkolm_x
14-
15-
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bazı isimler gözden kaçmış olabilir hızlıca hafızadan eklemiştim. kimse kusura bakmasın. gelecek olanlar ekleyerek devam etsin lütfen.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
13 kişimiyiz?.... Alla alllaaaa....:silent:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-bcoskunsoy
13-malkolm_x
14-bikerboy35 (buyuk ıhtımalle)
15-
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Begümcüm mutlaka gel... Önemli kararlar alıcaz.....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
oo-FORRAP ( gönlü bizimle )

1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-bcoskunsoy
13-malkolm_x
14-KUMİTA ( HER ZAMAN BURADA :rendeer:)
15-
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bizim iş malumunuz belli. eğer ayarlayabilirsem dükkana birisini bende damlarım terasa inşallah :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarık nerde kolpa nerde dandinler nerde? Nerde bu millet nerde bu devlet.....:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Filmde,şuan gülüyorlardır :) Ben gidemedim,çalışan demir ışıldarmış,benim yüreğim karardı yahu ışıldayan bir yerim yok :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ayy ben bugun 12.45 seansına recep ivedie gittim sabah sabah dukkanı kitledim komşunun ogluna ne güldüm ne güldüm yaa :mrgreen: forrap dediğin gibi biz bu kadar çalışıyoruz herkezden önce paslanmadan çökecez herhalde :silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Senin kadar çalışsam o cafe benim olurdu lem...... :p:p

Çalış çalış hep bir karış :p

Biz emekçi adamız abi,halkın içinde kalayım,para beni bozmasın diye böyleyim.Yoksa şimdiye kadar bi goldwing alamayacakmıydım :p

senin gülen yüzün yeter kalbinden bahsetmiyoruz bile (çok boş ya çelik tencere gibi parlıyor :queen:)

:joker:::utangac: Kalbim boş değil,sen yaklaş bakiiim hele şöyle abi :p

Parlayan şey kafam abi,saçlar azaldı iyice :) Sizinle dalga geçerken bu genç yaşta ben kel kalıcam..

(Bu arada not olarak belirteyim de,şuan kalbim boş evet,geyik yapalım derken kısmetleri kapatmayalım :queen: Töbe töbee :mrgreen: )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst