Kabulse bende geliyorum:rendeer:
senin gülen yüzün yeter kalbinden bahsetmiyoruz bile (çok boş ya çelik tencere gibi parlıyor :queenFilmde,şuan gülüyorlardırale: Ben gidemedim,çalışan demir ışıldarmış,benim yüreğim karardı yahu ışıldayan bir yerim yok
![]()
Senin kadar çalışsam o cafe benim olurdu lem......Filmde,şuan gülüyorlardırBen gidemedim,çalışan demir ışıldarmış,benim yüreğim karardı yahu ışıldayan bir yerim yok
![]()
Senin kadar çalışsam o cafe benim olurdu lem......![]()
senin gülen yüzün yeter kalbinden bahsetmiyoruz bile (çok boş ya çelik tencere gibi parlıyor :queen![]()