- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #161
Çok sıkıcısınız abi ::wacko::
Ben anlatsam öyle mi olurdu![]()
Lem sandalyelerin üzerine mi çıkmadık...Masalara çıkıp göbecikler mi atmadık..Her türlü şaklabanlık yaptık...Ama naapalım.... Uyku tatlı gelmiş...