[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok sıkıcısınız abi ::wacko::
Ben anlatsam öyle mi olurdu :)

Lem sandalyelerin üzerine mi çıkmadık...Masalara çıkıp göbecikler mi atmadık..Her türlü şaklabanlık yaptık...Ama naapalım.... Uyku tatlı gelmiş... :p:p:p:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hatırlıyorum da lisedeyken hoca uyuyanların kafasına silgi ya da tebeşir atardı(o an elinde ne varsa da olur,şansa kalmış)..Sizde öyle yapsaydınız ya :p Gerçi elimizde ne varsa onu atmayalım biz,olur o an motor indirmiş,piston segman dağıtmış oluruz..:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hatırlıyorum da lisedeyken hoca uyuyanların kafasına silgi ya da tebeşir atardı(o an elinde ne varsa da olur,şansa kalmış)..Sizde öyle yapsaydınız ya :p Gerçi elimizde ne varsa onu atmayalım biz,olur o an motor indirmiş,piston segman dağıtmış oluruz..:p

Ya da adam uyansın bizi iyi etsin demi... O dediğin okullarda olur lem.... :queen::queen:

O fırlattığının sana uzuv olarak geri dönmesi bile ihtimal.... :queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ne yaptın abi sen :queen: Şimdi Bekir bunu okuyacak,heyecanlanacak,her toplantıda milletin kafasına birşeyler fırlatıp duracak getirisi senin dediğin gibi olur belki diye :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Toplantıda zaten kafamıza bişey geldi ama Bekirden mi yoksa başka birindenmi anlamadık.... Yaa bak düşünemedik Bekir diye....:pr:
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Geç oldu biraz ama video olayını yeni çözüyorum. Akşam çok eğlenceli ve bilgilendiriciydi. Eğitime katkısı olan herkese teşekkürler.:cat:

Cengiz abiye kalan çay ihalesinden görüntüler.

[YT]<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PVJg-9o34JI"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/PVJg-9o34JI" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>[/YT]

Gene beceremediysem artık yapacak bişey yok birinden ders alırım.

Ahanda linki http://www.youtube.com/v/PVJg-9o34JI
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Umarım bizimkilerden biri görürde düzeltir.

Birde nasıl düzeltilir onu söylerse ikide birde başlarını şişirmemiş olurum yardım eden arkadaşların.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Elite'cım,yüklediğin video nun linki şu;
http://www.youtube.com/watch?v=by1_31cApK8

Sen yanlış alıyorsun.Siteye direkt eklemek için ise şunu yapacaksın.Videonun " = " den sonra ki kısmını alacaksın yani senin bu eklediğin video için by1_31cApK8 oluyor mesela.Sonra onu taglerin arasına ekleyeceksin.Şöyle ki;

Youtube için;
yazıp arasına o = den sonraki kısımı ekleyeceksin sonra aşağıdaki gibi videomuz kullanıma hazır :wiinkk: ;

[yt]by1_31cApK8[/yt]
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
[YT]by1_31cApK8[/YT]

http://www.youtube.com/watch?v=by1_31cApK8 bunun = sonrasını alıyosun sadece gelişmiş msjda youtube buttonuna tıkladıktan sonra [YT] lerın arasına = eşittir işaretinden sonraki tarafı kopyalayıyorsun oke ? :cat:

tüh müdüdürüm forrapımla aynı anda anlatmışız olayı neyse fazlası göz çıkarmaz :wiinkk:


Bu arada ihale çay ağacı cengiz abim olmuş =)))) geçmiş olsun abi :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Sevgili forrap ve vasco arkadaşlar çok teşekkürler.
Şimdi burda söylesem çok rezil olurum ama ben yanlış yerden kopyala yapmışım, yani daha video işini bitirmeden eklemeye çalışmışım. URL bölümü myvideos bölümünde imiş:pr:

Yardımlar için teşekkürler.

Bundan sonra tüm videoları zamanında eklerim.:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
video için teşekkürler Erdem.... Güzel çekmişin cengize kitleme anını.... :p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst