[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
acelesimi var ya daha koca bahar var yaz var yaparız :mrgreen:

kışın kaynak yapılmaz zaten yazın yamulur sonra...mayıs haziran gelsin bi yapılır kolay o iş :p

Hadi o gitti tarıkla ahmet e ne oldu?.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Birde orda başka gurupla kaynaşmışlar....:queen::queen:

ebusla bi pazarımız var diyodu ama bırakmış yengeyi gitmiş tek başına kınıyorum kendisini:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
acelesimi var ya daha koca bahar var yaz var yaparız :mrgreen:
İyide arkadan geçerken takılana 30 dikiş atıyorlar....:p:p Jilet gibi çıkıntıları var.... Bide kazıklı voyvodanın kazığı gibi olnca çok tehlikeli oluyor.... :p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sayın başkanım geldi ayağa kalkın :rendeer:
APV41, chatkut+, alp_tunay+, sandman, VaScO1925+, MECİT
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
başkan Mecit abimiz topicte selamlar abi.. mt manisaya selam :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmir uyudu yarın patlar bu topik :queen: aşiret yok daha ortada
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz varız yetmez mi?... Aşkolsun şimdi..Bizi beğenmiyurmusuuuun...:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yani ben açıkçası pek beğenmiyorum :queen:
motoruna 2 lira vereyim...teklifim geçerli



O biz dediğimin için de sende varsın..Sen kendini beğenmiyorsun o zaman...:mrgreen::mrgreen:

Sen satıyodun dimi mobletini...1 buçuk ta ben vereyim senin motoruna.....:queen::queen: Trinkl..Cash...:cat::cat: Hatta öyro.... :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Selam millet cumaya görüşürüz.Bu arada teras kafe nerede?
Pazar günü ben de vardım benim adımı yazmamışsınız aşk olsun...:pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ooooo topic dip yapmış.... İlgi gösterelim arkadaşlar....:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ben gösterecemde Konsorsiyum yapacaksak onun nasıl yapılacağını bilmiyom,
daha kolay bi aktivite bulsaydık ona yazardım
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bu sene şubat 29 mu çekiyor. o zaman kesinlikle kaçırmam katılırım bu geceye. listeyi kim yapıyor?
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Ey cematii İZMİR-i MT, ben bir misafirimle geleceğim heralde.. HAberiniz ola. Bu arada çay ağaçları belirlendi mi?? Ona göre yani :queen::queen:..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst