- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,921
Çengiz benim demiri kaynatırsa yapacaz...... :queen::queen::queen::queen:
getir abi sen onu bana bu aralar parmaklarımdan kıvılcım çıkıyor :queen: ağrısız kaynak yapılır :bounce:
Çengiz benim demiri kaynatırsa yapacaz...... :queen::queen::queen::queen:
gökalbe verdiniz gazı topiği canlandırdın gitmesen olmaz diye :queen:
acelesimi var ya daha koca bahar var yaz var yaparız :mrgreen:
Hadi o gitti tarıkla ahmet e ne oldu?.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
Birde orda başka gurupla kaynaşmışlar....:queen::queen:
İyide arkadan geçerken takılana 30 dikiş atıyorlar....acelesimi var ya daha koca bahar var yaz var yaparız :mrgreen:
sayın başkanım geldi ayağa kalkın :rendeer:
APV41, chatkut+, alp_tunay+, sandman, VaScO1925+, MECİT
Biz varız yetmez mi?... Aşkolsun şimdi..Bizi beğenmiyurmusuuuun...r:
yani ben açıkçası pek beğenmiyorum :queen:
motoruna 2 lira vereyim...teklifim geçerli
mobileti verdim abi 1 liraya şimdi CBF var...onuda vercem yakında![]()