[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu arada farkettim.... Len bizden başka yazan yok..... :silent:

Buraya 5 mesaj yazmayanı toplantıya almayacam haberiniz olsun.....:cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Ne o ya yokluğumdan istifade herkes kitlemiş çay ağaçlığını bana :pale::pale:.. Hem benden delikanlı ruhu genç abilerimiz varkene saçları da benden güzel ve gür :p:p çay ağaçlığında gelmez bana sıra ne haddime :queen::queen:..

Misafire gelince çok abartılcak bir durum yoktur yani, okuldan bir arkadaş. Ama erkek olanından. YAni bi zamanlar Teras CAfe deki bakışlar gibi bakışlar olmayacaktır, üzgünüm, bilginize :rendeer::rendeer:.. Anlayan anladı artıkın :).
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
oo patlasın bombalar...bi c4 te benim elimde var ama ne zaman patlatsam kararsızım:silent:
Sezonu geçirmemek lazım..Her bombayı zamanında patlatıcan.....
Sabah kocasından sonra kalkan karıdan , Geç patlayan bombadan hayır gelmez derlermiş atalarımız.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Ne o ya yokluğumdan istifade herkes kitlemiş çay ağaçlığını bana :pale::pale:.. Hem benden delikanlı ruhu genç abilerimiz varkene saçları da benden güzel ve gür :p:p çay ağaçlığında gelmez bana sıra ne haddime :queen::queen:..

Misafire gelince çok abartılcak bir durum yoktur yani, okuldan bir arkadaş. Ama erkek olanından. YAni bi zamanlar Teras CAfe deki bakışlar gibi bakışlar olmayacaktır, üzgünüm, bilginize :rendeer::rendeer:.. Anlayan anladı artıkın :).

o ne demek len duyanda sharon stonla geldin sanacak terasa...ben hiç hatırlamadığıma göre yazıyon sen bu işi...neyse çay sölersen affederiz :p
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
merhabalarrrrr :) uzun zamandır netten uzak kaldım inşallah cuma günü gelicem....herkese iyi akşamlar güzel bi toplantı olacak gibi herzamanki neşemiz zaten....:)allah daim etsin...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne o ya yokluğumdan istifade herkes kitlemiş çay ağaçlığını bana :pale::pale:.. Hem benden delikanlı ruhu genç abilerimiz varkene saçları da benden güzel ve gür :p:p çay ağaçlığında gelmez bana sıra ne haddime :queen::queen:..

Misafire gelince çok abartılcak bir durum yoktur yani, okuldan bir arkadaş. Ama erkek olanından. YAni bi zamanlar Teras CAfe deki bakışlar gibi bakışlar olmayacaktır, üzgünüm, bilginize :rendeer::rendeer:.. Anlayan anladı artıkın :).
Bak bizim gurup henüz hazır değil erkek arkadaşa....:queen::queen::queen: Ama çayağacı ben olacam dersen hazırlanabiliriz belkim....:wiinkk::bounce:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Sezonu geçirmemek lazım..Her bombayı zamanında patlatıcan.....
Sabah kocasından sonra kalkan karıdan , Geç patlayan bombadan hayır gelmez derlermiş atalarımız.....:queen::queen::queen:

bi sezon açılır bi sezon kapanır derler...yıllandırsammı diye düşünüyorum bombayı...bakalım :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
elimizde patlayacak sonunda bombalar yada bu kadar bomba yazdık FBI CIA MOSSAD basacak burayı :p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Bak bizim gurup henüz hazır değil erkek arkadaşa....:queen::queen::queen: Ama çayağacı ben olacam dersen hazırlanabiliriz belkim....:wiinkk::bounce:

OOO abicim ama sende çok şey istiossun ama..:queen::queen:

o ne demek len duyanda sharon stonla geldin sanacak terasa...ben hiç hatırlamadığıma göre yazıyon sen bu işi...neyse çay sölersen affederiz :p

OLuuuuuummm sen öle gözlerin kapalı gezdiğin için terasta bilmion muhabbeti normal.. Asıl HUZUR EVİ MT ye sor bak onlar anlatır.. :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yaaa unuttunuz ha bizi bizde varız yokmu bi merhaba dicek bize :mrgreen:

Biz senin motorla selamlaştık geçen gün..... Sinyalleri yeni takılıyordu... İyi oldumu abi dedi...Bizde güzele ne yakışmaz koçum falan demiştik.....:p:p
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
Biz senin motorla selamlaştık geçen gün..... Sinyalleri yeni takılıyordu... İyi oldumu abi dedi...Bizde güzele ne yakışmaz koçum falan demiştik.....:p:p

wallahi mutlu oldum eywallahhhh :) benim motor ondan sevinçliydi demek :mrgreen: ben görevdeydim sizler 6 motor falan hastaneden geliyodunuz sirenleri size açtım ama görmediniz:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
wallahi mutlu oldum eywallahhhh :) benim motor ondan sevinçliydi demek :mrgreen: ben görevdeydim sizler 6 motor falan hastaneden geliyodunuz sirenleri size açtım ama görmediniz:p

Eee aha ters yönde gidiyoz diye kaçtık ...O senmiydin...... :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst