Yakında bombayı patlatırsa şaşırmayın.... Yakındır....:cat::cat:
Sezonu geçirmemek lazım..Her bombayı zamanında patlatıcan.....oo patlasın bombalar...bi c4 te benim elimde var ama ne zaman patlatsam kararsızım:silent:
Ne o ya yokluğumdan istifade herkes kitlemiş çay ağaçlığını banaale:
ale:.. Hem benden delikanlı ruhu genç abilerimiz varkene saçları da benden güzel ve gür
çay ağaçlığında gelmez bana sıra ne haddime :queen::queen:..
Misafire gelince çok abartılcak bir durum yoktur yani, okuldan bir arkadaş. Ama erkek olanından. YAni bi zamanlar Teras CAfe deki bakışlar gibi bakışlar olmayacaktır, üzgünüm, bilginize :rendeer::rendeer:.. Anlayan anladı artıkın.
Bak bizim gurup henüz hazır değil erkek arkadaşa....:queen::queen::queen: Ama çayağacı ben olacam dersen hazırlanabiliriz belkim....:wiinkk::bounce:Ne o ya yokluğumdan istifade herkes kitlemiş çay ağaçlığını banaale:
ale:.. Hem benden delikanlı ruhu genç abilerimiz varkene saçları da benden güzel ve gür
çay ağaçlığında gelmez bana sıra ne haddime :queen::queen:..
Misafire gelince çok abartılcak bir durum yoktur yani, okuldan bir arkadaş. Ama erkek olanından. YAni bi zamanlar Teras CAfe deki bakışlar gibi bakışlar olmayacaktır, üzgünüm, bilginize :rendeer::rendeer:.. Anlayan anladı artıkın.
Sezonu geçirmemek lazım..Her bombayı zamanında patlatıcan.....
Sabah kocasından sonra kalkan karıdan , Geç patlayan bombadan hayır gelmez derlermiş atalarımız.....:queen::queen::queen:
Arkadaşlar nedir bu bomba olayı,geçen haftadan mı tutuyorsunuz yoksa?:wiinkk:
Bak bizim gurup henüz hazır değil erkek arkadaşa....:queen::queen::queen: Ama çayağacı ben olacam dersen hazırlanabiliriz belkim....:wiinkk::bounce:
o ne demek len duyanda sharon stonla geldin sanacak terasa...ben hiç hatırlamadığıma göre yazıyon sen bu işi...neyse çay sölersen affederiz![]()
yaaa unuttunuz ha bizi bizde varız yokmu bi merhaba dicek bize :mrgreen:
Biz senin motorla selamlaştık geçen gün..... Sinyalleri yeni takılıyordu... İyi oldumu abi dedi...Bizde güzele ne yakışmaz koçum falan demiştik.....![]()
yaaa unuttunuz ha bizi bizde varız yokmu bi merhaba dicek bize :mrgreen:
wallahi mutlu oldum eywallahhhhbenim motor ondan sevinçliydi demek :mrgreen: ben görevdeydim sizler 6 motor falan hastaneden geliyodunuz sirenleri size açtım ama görmediniz
![]()
Biz senin motorla selamlaştık geçen gün..... Sinyalleri yeni takılıyordu... İyi oldumu abi dedi...Bizde güzele ne yakışmaz koçum falan demiştik.....![]()
Eee aha ters yönde gidiyoz diye kaçtık ...O senmiydin...... :queen::queen::queen:
harbıden ters yone de gırmıstık :queen::queen::queen: