Ben Inanmadim.ya Sizler..

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Resmin Photoshop olduğu çok bariz belli.
Ben fotoğrafçı değilim.
Kaliteli makinalarla çok net fotoğraflar çekilebildiğini biliyorum.
Fakat bu fotoğraf, Nikon Coolpix serisinden bir makinayla çekilmiş.
nikonlr3.jpg


Resmi büyütüp incelediğimde soldaki 3 rakamının ortadaki kopyalanarak yapıldığı anlaşılıyor.
Dikkat ettiyseniz sağdaki iki rakamın üstünde yansıma var.
Bu yansıma da kopyalanmış ve doku transferi yapılmış.
3 rakamının alt kısmı tam olarak kopyalanamamış.
Bu nedenle fırçayla düzeltme yapılmış.

Tüm bunlara rağmen, sağlam bir çalışma ile bu hızlara çıkılabileceğini de söyleyeyim.[/QUOTE]

niyetim muhalefet yapmak değil ancak devir saati için bişey sölemedin bahsetiğin hızlarda devir o kadar yüksek olmaz
eğer gerçekten olayı ,devir saatinide ekleyerek tekrardan anlatırsan daha aydınlatıcı olur
360 yapan videolar mevcut açıkçası bana gerçek göründü
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
Verildiyse özür dilerimve hemen kilitlensin.Alttaki resime ben inanamadım.Ya sizler bi bakım.
Km 334 ü gösteriyor ,6 vites redline + 14000dd , ilerde viraj var ve resimde çok net..:silent:

ALINTIDIR..
.
.
2007%5C11%5C01%5Cbikepics-1074416-800.jpg

Burda daha net.
.
20075c115c015cbikepics1tm7.jpg

saçma abi
heryer cam gibi görünüyo
videosu yokmu belki o zaman inanırım
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Helo.......
My name is Murat...I am from Adana/ Turkey...My say motorcycle's thereYamaha R1..
I'm policeman and motorcycle rider (to use) living.(muratgergerli)

If you want to look (see) at..
My web's: http://muratgergerli.blogspot.com/2007/12/blog-post.html

www.motosiklet.net.. My nick's (memeber) muratgergerli...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/38123-ben-inanmadim-ya-sizler.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/38123-ben-inanmadim-ya-sizler-3.html

This, your draw is picture..

http://www.bikepics.com/pictures/1074416/

...Our forum web is asking this picture.
1)The photograph real picture?... or,
The photograph fake.?.....Photoshop..?

2)Is there video of this motorcycle( yamaha R1).. indicator in number 334 real?


And you give the knowledge I am pleased.Thank you...

Tlf. Number's: +90 05443178964..
Yukarıdaki mesajı motosikletin sahibi olan grt21 nickli(bikepics.com) arkadaşa
yolladım..Umarım cevabını alırız ve burada yayınlarız..:wiinkk:
Benim kafam bayağı karıştı..:silent:
Bu arkadaş pistlerde yarışan biri..
Ben resime pek inanmadım fakat bu hızı dediğim gibi modlu olarak yapabilir galiba...Makina pist makinası çünki....:bounce:

Patroite hocam bu makinanın( fotoğraf) markasını hangi program ile bulduğunu yazabilirmisin acaba..Gerçi şu resimde makinanın deposuna bağlantılı bir fotğraf makinası var..
Markasıda görünüşünden Nikon'a benziyor ama...
Bendeki programlarla denedim fakat sonuç alamadım...Ayrıca Mostun verdiği makinaların resimleri aynı makinaya ait....(bende daha çok resimleri var)
.Burda açıkça aynı makina olduğu belli..(Plakalara dikkat)
2007%5C11%5C01%5Cbikepics-1074413-full.jpg

2007%5C11%5C01%5Cbikepics-1074398-full.jpg

2007%5C12%5C06%5Cbikepics-1107777-800.jpg

Burda fotoğraf makinası depoya montajlı....
2007%5C01%5C09%5Cbikepics-767167-800.jpg

.
Bu resimde daha net olarak görünüyor Nikon marka olduğu..
2006%5C12%5C06%5Cbikepics-740148-800.jpg

.Burda da 2 makina yanyana..
2007%5C08%5C17%5Cbikepics-996140-800.jpg


.Buda makinanın son hali...Yeni yüklenmiş..
2007%5C12%5C24%5Cbikepics-1125430-800.jpg


Ama dediğim gibi foto belki işlem görmüş olabilir...Fakat Böyle bir kişi neden yapsın ki...Hemde Rossi'nin arkadaşı...
2007%5C01%5C12%5Cbikepics-769200-800.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Boşuna zahmet etmişsin Gergerli Hocam.
Bu arkadaşın sağlam bir foto-montaj ustası olduğu belli.:)

Bakınız bir başka fotoğraf.

bikepics-1171095-800.jpg



MotoGp resmi sitesinden alınmış. İki tane prorotip motorun önünde 41 nolu stok motoruyla resmi geçiş yapıyor. :mrgreen:

Adam Rossi ve Stoner ile yarışıyor.:queen:

Geçen yıl MotoGp'yi dikkatli takip edenler bu virajı hatırlayacaklardır. Viraj çıkışında Rossi tarlaya girmişti. Nefis bir yarıştı ve yanlış hatırlamıyorsam Çin'deydi.
Ben yukarıdaki resmi görünce şaşırdım. Şimdi yakaladım seni! diye düşünüp, motoGp resmi sitesine girdim ve resmin orjinalini buldum.

qatar_stoner_rossi.jpg


Arkadaşın iyi bir motosikletçi olup olmadığını bilmiyorum ama iyi bir Photoshop ustası olduğu belli..:)

Fakat bu kadar derin araştırma yapmaya gerek yoktu. Km/saatte 334 rakamını ve motorun markasını gören birinin bu olmaz demesi gerekirdi.:)

Hatta sonradan "benim onlardan ne eksiğim var yahu deyip", çıktım yarışa onlarla..:p

coqrossisy4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Makinanın sabibi olan arkadaştan (grt21) bu gün mesaj gelmiş e-mailime..
Foto fake ymiş....
Orjinal olarak yayınlıyorum.Bizim siteye selam ediyor ayrıca..Gerçek değilmiş resim...Olaya son noktayı koyalım artık..Ayrıca alıntıdaki linkte videosu da varmış..

hello !

my photo is a fake, i make with photoshop !! sorry !!

i speak just a little english !!thank you for your message, i'm happy to be publied on your forum !

i have made videos with my r1 04 and 07 ( 49 vidéos ) on dailymotion

http://www.dailymotion.com/grt21/video/x3ogi1_betisier-2007_extreme yamaha powaaaa !!!

günaydın for all the Türk bike-riders !

pascal You have received this email from grt21 http://www.bikepics.com/members/grt21/
(Denis Markwell & Bikepics (bikepics.com) takes no responsibility for what is in this message)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ne adi adamlar var yaaa

türk insanı inanmaz öküzün altında buzağı ararız..
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
44
bu resimin bi şekilde nete koyulduğu düşünülürse o viraji almışşş memomotor arkadaş
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
O viraja kadar fren yapsa çok rahatlıkla hızını 200'e düşürür .
Sonrada sorunsuz döner şansı varsa , yetenekliyse .
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Ama dediğim gibi foto belki işlem görmüş olabilir...Fakat Böyle bir kişi neden yapsın ki...Hemde Rossi'nin arkadaşı...
2007%5C01%5C12%5Cbikepics-769200-800.jpg



dostum bu resme dikkatli bak ve herhaliyle cok komik bi sekilde fotoshop oldugu belli oluyo...

2.cisi resmin nikon markayla nasil cekildigini anlamak icin resmin uzerine tikla ve imageshack ta sana aciklamasini verir...


bui cocugun videolarini izledim, ilk video da 260 dan asagi dogru iniyor viraja geldiginde hizi tam 60 civariyken motorla ikisi birbirinden ayriliyor.... ve kosup motoru kaldiriyor...

yani pistte, otoban da gazlamak kolay... 300 km hiza cikmak da zor bisey degil....

ama bence o fotoshoplari girgir olsun diye yapmistir...

ilk verdiginde resimde ise kadrandan kafasinin yansimasi var, 334 le giden biri o hizda basini nasil dik tutabilir? ilk once ona bakmak lazimdi;)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam zaten fake olduğunu motosikletin sahibi ve fotonun sahibi olan (grt21)
kişi bana gönderdiği mesajda belirtmiş..Fotoshopla yaptığını..
Olayı kendisi doğrulamış..
Ayrıca sitemize davet ettim..Misafir olarak girip bakmış..
Mesajının orjinal (bazı yerleri silerek) halini yukarıdaki mesajımda vermiştim..
Ayrıca pist antramanında da bu makinanın (motosikletin) videosunu benim sitelerden birine ekledim..

http://muratgergerli.tr.gg/SON-HABERLER.htm

299 km yapıyor burada...Orjinal kadranda 299 sonrası yazılmaz..Yani fake olduğunu yazmış..
Biz burada bu konuyu tam yetkili olan kişi (grt21) den teyit ettik..:cat: :rendeer:


.
Dipnot:Resimler ve resim işleme programlarını azçok bilirim..
Bilgi işlem mesleğimin bir parçası ayrıca..
.:wiinkk:

Saygılar...

Ayrıca Rossi'nin arkadaşıymış derken alaycı takılarak söylemiştim ..:p

Buarada resimleri imageshack uploadı değil...:cherry:
Direk olarak bikepic.com'a upload ediliyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
Resmin Photoshop olduğu çok bariz belli.
Ben fotoğrafçı değilim.
Kaliteli makinalarla çok net fotoğraflar çekilebildiğini biliyorum.
Fakat bu fotoğraf, Nikon Coolpix serisinden bir makinayla çekilmiş.
nikonlr3.jpg


Resmi büyütüp incelediğimde soldaki 3 rakamının ortadaki kopyalanarak yapıldığı anlaşılıyor.
Dikkat ettiyseniz sağdaki iki rakamın üstünde yansıma var.
Bu yansıma da kopyalanmış ve doku transferi yapılmış.
3 rakamının alt kısmı tam olarak kopyalanamamış.
Bu nedenle fırçayla düzeltme yapılmış.

Tüm bunlara rağmen, sağlam bir çalışma ile bu hızlara çıkılabileceğini de söyleyeyim.

niyetim muhalefet yapmak değil ancak devir saati için bişey sölemedin bahsetiğin hızlarda devir o kadar yüksek olmaz
eğer gerçekten olayı ,devir saatinide ekleyerek tekrardan anlatırsan daha aydınlatıcı olur
360 yapan videolar mevcut açıkçası bana gerçek göründü[/QUOTE]

imajın exif bilgileri mevcut değil, nikon diye nerden buldunuz anlayamadım, imajı photoshop ta açın, file>file info'ya tıklayın ve en ufak bir bilginin olmadığını göreceksiniz. çünkü bu foto değil videodan capture edilmiş, motorun 334 yapıp yapmadığını bilemem ama şunu sölemeliyimki bu kadar düşük çözünürlükteki imajın gerçekmi sahtemi olduğunu söylemek zor ve benim gördüğüm herhangi bir hata yok, yansımalar falan normal, klonlama yada herhangi başka bir brush etkisi olmadığını söyleyebilirim, yapan yapmıştır çok ustaca yapmıştır, yapılabilir, bende yapabilirim ve forumda bir kişi bile yapıldığını anlayamaz, benden daha fazla fotoğraf ve photoshop bilen biriside yoktur heralde forumumuzda :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
anladim. ok. ama guzeli ne biliyomusun, adam cikip delikanli gibi bunlar fake diyebiliyor...videolari izledim... 299 u vuruyor, onda bi sorun yok zaten;)

yani konu sonuclandirildi, paylasim icin sagol:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
niyetim muhalefet yapmak değil ancak devir saati için bişey sölemedin bahsetiğin hızlarda devir o kadar yüksek olmaz
eğer gerçekten olayı ,devir saatinide ekleyerek tekrardan anlatırsan daha aydınlatıcı olur
360 yapan videolar mevcut açıkçası bana gerçek göründü

imajın exif bilgileri mevcut değil, nikon diye nerden buldunuz anlayamadım, imajı photoshop ta açın, file>file info'ya tıklayın ve en ufak bir bilginin olmadığını göreceksiniz. çünkü bu foto değil videodan capture edilmiş, motorun 334 yapıp yapmadığını bilemem ama şunu sölemeliyimki bu kadar düşük çözünürlükteki imajın gerçekmi sahtemi olduğunu söylemek zor ve benim gördüğüm herhangi bir hata yok, yansımalar falan normal, klonlama yada herhangi başka bir brush etkisi olmadığını söyleyebilirim, yapan yapmıştır çok ustaca yapmıştır, yapılabilir, bende yapabilirim ve forumda bir kişi bile yapıldığını anlayamaz, benden daha fazla fotoğraf ve photoshop bilen biriside yoktur heralde forumumuzda :)
anladim. ok. ama guzeli ne biliyomusun, adam cikip delikanli gibi bunlar fake diyebiliyor...videolari izledim... 299 u vuruyor, onda bi sorun yok zaten;)

yani konu sonuclandirildi, paylasim icin sagol:cat:
Ne demek paşam...
Bu arada kafamızda soru işaretleri varsa eleman bir mesaj ötemde..Hemen alırız cevabını..:wiinkk:
.
Alta dikkat ederseniz şuanda da bizi takip ediyor zaten misafir üye olarak..:queen:
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
muratgergerli, barisozcetin
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
benden daha fazla fotoğraf ve photoshop bilen biriside yoktur heralde forumumuzda :)


Demek ki forumda sizden daha iyi photoshop bilen birileri varmış.:)

Yani benim ilk bakışta gördüğüm ve Gergerli hocam'ın da bizzat tastik ettiği feyki göremeyip, yukarıdaki iddia da bulunmanız şaşırtıcı.
Fotoğrafın, videodan alıntı olduğunu iddia etmeniz ise daha da şaşırtıcı.


Ben kendi şahsım adıma belirteyim.
Kontürde 334 km/h yi gördüğüm anda PS araştırmasına bile gerek görmedim. Bu motorlardan azıcık anlayan birisi o hızlara çıkamayacağını bilir.

Sonra biraz inceleyince neyin ne olduğu ortaya çıkıyor.
Nasıl yapıldığına gelince?
Madem bu işi bu kadar biliyorsunuz,bunu da bilmeniz gerekir....
Bilmiyorsanız, öğrenmeniz gerekir...

Ben de bir zamanlar hayatın anlamını File Info'da arardım.
Sonra başka bir şeyi keşfettim.
:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bu resimin bi şekilde nete koyulduğu düşünülürse o viraji almışşş memomotor arkadaş
Fotoyu; bakın bakim nasıl net ,6 vites redline ve o hızda (tabi 334km değil yanlış anlaşılmasın:cherry: )14 bin devirde çekmiş.::belge::..
Mesajında photoshop'ta yaptığını itiraf edip selam yolladı sizlere..::winkwink

İZLEYİN lütfen...

Burda da normal piste kadranı 299km'ye dayaması var...


İZLEYİN lütfen...

[EK]Dipnot=== Meslek icabı konuyu dernden araştırdık işte..
Eleman (grt21) hem delikanlı hem süper bir motorcu hemde süper bir photoshopcu..:queen: :queen:[/EK]

.[PANKART] :cherry::cherry: THE END :cherry: :cherry:[/PANKART]
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
ben demiyorum ki bu resim fake değil, sadece hem çözünürlüğü çok düşük hem de belli olmayacak kadar iyi yapılmış. 2001 yılından beri dijital fotoğraf makinesi ve 1999 dan beri PS kullanan biriyim, herşeyden öte profesyonel fotoğrafçıyım ve eğitimliyim
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bu hızla mumku deil cunku fotoraf cekemez ki:farao:

Paşam dediğim gibi makinanın ve fotonun sahibi olan arkadaş (grt21) bu fotoyu
hızparkuru bandında çekmiş zaten...Kendisi mesajla bana yolladı..
Fotoyu çekmiş sonrada fhotoshopta evrimden geçirmiş işte..:cherry:


.
Buda videosu ,bu fotonun çekildiği anlardan biri....:wiinkk:
TILKA.İZLE..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst