bende sıze bıse solemek ıstıorum bazı motor ve arabalarda ılk kontagı acarken devır sonunu ve max. hızı gosterır bence ole bıse buda yoksa bu hızda bu kadar net foto ınkansız :farao:
Özür kabul edildi.:bounce:Bir şartla ama..:wiinkk:saol okucam sımdı bu arada konuyu tam okumadan cvb yazdıgım ıcın soryyy..:salut: