- Katılım
- 12 Ocak 2007
- Mesajlar
- 907
bence ıbre dogru ve ayrıca o vıraja kadar yavaslama mesafesı cok uygun tahmınıme gore o surate cıkan kısı de onu zaten dusunmustur ve bıldıgı bır yoldur :cat:
feyk bunlar feyk .
km değilde sakın gösterge amerika standartı mph olmasın..
Ohaaaa derim o zaman
334 mph 537 kmh yapıyo :queen:
Bir tarafınızdan element uydurmayın :queen:
Babocan motor 2007 YAMAHA R1 gibi geldi bana ama...:silent:
.
![]()