- Katılım
- 20 Mar 2007
- Mesajlar
- 233
Resmin Photoshop olduğu çok bariz belli.
Ben fotoğrafçı değilim.
Kaliteli makinalarla çok net fotoğraflar çekilebildiğini biliyorum.
Fakat bu fotoğraf, Nikon Coolpix serisinden bir makinayla çekilmiş.
Resmi büyütüp incelediğimde soldaki 3 rakamının ortadaki kopyalanarak yapıldığı anlaşılıyor.
Dikkat ettiyseniz sağdaki iki rakamın üstünde yansıma var.
Bu yansıma da kopyalanmış ve doku transferi yapılmış.
3 rakamının alt kısmı tam olarak kopyalanamamış.
Bu nedenle fırçayla düzeltme yapılmış.
Tüm bunlara rağmen, sağlam bir çalışma ile bu hızlara çıkılabileceğini de söyleyeyim.[/QUOTE]
niyetim muhalefet yapmak değil ancak devir saati için bişey sölemedin bahsetiğin hızlarda devir o kadar yüksek olmaz
eğer gerçekten olayı ,devir saatinide ekleyerek tekrardan anlatırsan daha aydınlatıcı olur
360 yapan videolar mevcut açıkçası bana gerçek göründü
Ben fotoğrafçı değilim.
Kaliteli makinalarla çok net fotoğraflar çekilebildiğini biliyorum.
Fakat bu fotoğraf, Nikon Coolpix serisinden bir makinayla çekilmiş.
Resmi büyütüp incelediğimde soldaki 3 rakamının ortadaki kopyalanarak yapıldığı anlaşılıyor.
Dikkat ettiyseniz sağdaki iki rakamın üstünde yansıma var.
Bu yansıma da kopyalanmış ve doku transferi yapılmış.
3 rakamının alt kısmı tam olarak kopyalanamamış.
Bu nedenle fırçayla düzeltme yapılmış.
Tüm bunlara rağmen, sağlam bir çalışma ile bu hızlara çıkılabileceğini de söyleyeyim.[/QUOTE]
niyetim muhalefet yapmak değil ancak devir saati için bişey sölemedin bahsetiğin hızlarda devir o kadar yüksek olmaz
eğer gerçekten olayı ,devir saatinide ekleyerek tekrardan anlatırsan daha aydınlatıcı olur
360 yapan videolar mevcut açıkçası bana gerçek göründü