- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
- Konu Yazar
- #1
Verildiyse özür dilerim ve hemen kilitlensin.Alttaki resime ben inanamadım.Ya sizler bi bakım.
Km 334 ü gösteriyor ,6 vites redline + 14000dd , ilerde viraj var ve resimde çok net..:silent:
ALINTIDIR..
.
.
Burda daha net.
.
.
Km 334 ü gösteriyor ,6 vites redline + 14000dd , ilerde viraj var ve resimde çok net..:silent:
ALINTIDIR..
.
.
Burda daha net.
.
.
Son düzenleme: