Ben Inanmadim.ya Sizler..

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Verildiyse özür dilerim ve hemen kilitlensin.Alttaki resime ben inanamadım.Ya sizler bi bakım.
Km 334 ü gösteriyor ,6 vites redline + 14000dd , ilerde viraj var ve resimde çok net..:silent:

ALINTIDIR..
.
.
2007%5C11%5C01%5Cbikepics-1074416-800.jpg

Burda daha net.
.
20075c115c015cbikepics1tm7.jpg


.
muratgergerlitk9.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Resimin bu kadar net olması inandırıcılığını etkiliyor doğrusu ama belkide yapmıştır adam :) Ne diyelim basanada çekenede helal olsun :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hararet 75, büyük bir motorun ısısının bu kadar düşük olması için cidden çok hızlı olması lazım, 300 civarı hızlarda olduğuna pek şüphem yok.

Tabi o hararetse.:p
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
140
km değilde sakın gösterge amerika standartı mph olmasın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
km değilde sakın gösterge amerika standartı mph olmasın..

naptın sen.... eğer o km sayacı mil üzerinden olsaydı ki değil o adam şu an yaklaşık 530 km süratle gidiyor......... :queen: resim gerçek olabilir mi olamazmı bilemiyorum ama motosikletin yamaha olduğu kesin :cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Motorun yaptığı hızı boşverin, öyle bir yolda park yeri yapan ve park yeri olduğuna dair tabela koyan zihniyetlerin yönettiği memleketlerde yaşamak isterdim.

Yuh be adamlar neler yapmışlar :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hem 537 ile frene bassa o viraja düz girer, tepeden uçar
everestin tepesine kelebek gibi konar:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuyla alakası yok ama niye herkesin kan grubu ''0 rh'' .... ''0 rh'' fazla bulunmayan bir kan grubu ve forumumuzda her 10 kişiden 11 tanesinin ''0 rh'' olması düşündürücü......................:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
hmmm ben şahsen bu hızı nasıl yaptığını diil o vırajı alıp alamadığını daha çok merak ediyorum:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Video tamam da o hız da fotoğraf çekmek mümkün değil. Kendini geçtim, arkasında ki de çekemez ki.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
motor 2007 YZF-R1 bence gayet normal bi resim...hararet in 75 olmasıda resmin inandırıcılığını artdırıyor:)neden derseniz 334km hızla radyatöre çarpan rüzgarın soğukluğuvu ve kuvetini tahmin edebiliyorsunuzdur...amcam kapanmış zaten devir saatinde gözüküyor dikkatli bakın:):mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hız sınırlayıcı varmıymış ki :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Babocan motor 2007 YAMAHA R1 gibi geldi bana ama...:silent:

.
yamahayzfr1200723wtc5.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst