@rahooooo_busa
mevzunun Tmf ile alakası yok pistin yönetimi İmk da ... Tmf nin yapabilecegi tek şey bu piste yarış koymamak..
Abi benim bahsettiğim de bu zaten. TMF körfezde yarış düzenlemezse kimse oraya gidip dönmez, antreman da yapmaz. İMK'da hiçbir gelir elde edemez. Aslında bence iş TMF'de bitiyor, adı üstünde federasyon, çok büyük yaptırımları olmalı. TMF ya pisti adam edersiniz, ya da burada yarış düzenlemeyiz demeli ama neden demediğini sen de, ben de çok iyi biliyoruz... Ben esas son yarışı merak ediyorum, Balkan Şampiyonası yapılacak. Yurtdışından gelenlerin pist hakkındaki yorumlarını çok merak ediyorum, bizzat gidip konuşacağım birkaçıyla.
Mehmet keşke herşey arzuladıgımız gibi olabilseydi... olayın başında problemler çıkmasaydı...kafamda çok farklı şeyler vardı.. kafamdakileri gerçekleştirememiş olsakta güzel bir sezondu benim için.. du diyorum çünkü ben bu sezonu kapadım.. sizin daha 2 yarışınız var..
Herşey arzuladığımız gibi olamasa da, bazı konularda çok zorluk çekmiş olsam da sayende yarış deneyimi kazandım. İşin detaylarını, hangi sorunu nasıl çözeceğimi, neyin nereden temin edileceğini öğrendim. Sponsorluk olumlu sonuçlanırsa seneye çok daha güzel bir yarış sezonu olacak benim için. Herşey tam olmalı, yoksa problemlerle uğraşmaktan yarışa konsantre olamıyorsun ve aldığın zevk eziyete dönüşüyor. Senin gibi ben de sezonu kapattım. Para ve zaman problemi yaşıyorum. Hiçbir şey kazanmasam senin gibi bir arkadaş kazandım, sanayi ortamının nasıl bir ortam olduğunu öğrendim, Deniz abi, Fevzi abi, Yasin, Tahsin ve diğerleri ile tanıştım... Kısacası yaşanılanlar güzeldi... Memnunum...