Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Yaa ne ilgisi var.. Ben azimli vede hırslıyımdır..
Hani at yarışı olan bi film vardı.. Atın yanına gelince esas atın kafasını geçmesini istedikleri ata çeviriyorlar, yani gösteriyorlar, bu da birden galeyana geliyo allah ne verdiyse diyo ve birinci oluyo..
Bende atlarım motoruma, yanımda birini görmeyim fena hacamat ederim
:queen:
Ben anlamadım valla, at gibiyim mi demek istedin ne dedin noluyo:silent:
Merhaba:queen: