- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 144
- Konu Yazar
- #1
Not: Bu mesaji bugun saat 4 gibi yazmistim, haberler ya da duyurular bolumune yerlestirilir belki diye moderatorleri bekledim fakat dogru yer burasiymis. Gecikme icin kusuruma bakmayin.
Bugun, yani 23Eylul tarihinde Izmit'te Motosiklet yarislari vardi ve MT ekibi olarak biz de uyemiz Boy'u desteklemek icin oradaydik. Yarış bizler için çok heyecanlı ve keyifliydi, başlangıçtaki heyecan yarış boyunca yaşanan geçişlerle arta arta devam etti. Ve yarışın sonunda damalı bayrağı 3. sırada görme şerefi Boy'a ait oldu, burdan kendisini bir kez daha tebrik ediyorum :rendeer: :cat:
Yarışta resim çekmekle uğraştığım için gelişmeleri çok iyi takip edemedim. Isınma turunda Mehmet gayet güzel bir kalkışın ardından turu tamamladı ve yarış için yerine geçti. Yarış başladığında ise kalkıştaki küçük bir hatası onun sıralamada gerilere düşmesine sebep oldu. Fakat bu hata onu hırslandırmış olacak ki yarış içinde süper geçişler yapıp çok iyi tur zamanlarına imza atarak üçüncülüğe kadar çıkmayı başardı. Bu başarısı için kendisini tekrar tekrar tebrik etmek lazım..
Not: Resimleri toplu olarak indirmek icin bu linki kullanabilirsiniz. Birkaç da video var, özellikle Mehmet'in yaptığı bir geçişi videoya almayı başardım. Bunu da ekleyeceğim :wiinkk:
Ilk yaris esnasinda cekilen bir fotograf, arkada o motor gorunecek diye az kasmadim

Mehmet hazirliklarini tamamlamis, pit alanindan cikmadan onceki son direktiflerini aliyor..

Pit alanindan cikmayi bekleyen pilotlar, son kontrolleri yapiliyor..

Ve isinma turu oncesi son dizilis..


Isinma turundan kareler..

Yaris icin son dakika, pilotlar yerlerinde ve hazir..

Yaristan kareler..




Yaris bitti, Boy üçüncü!!

Boy, kutlamalari kabul ediyor..


Sökmen çifti gayet mutlu

Podyumdayiz.. Gururlaniyoruz




Podyum gosterisinden sonra hep beraber resimler cekiliyoruz..





Bugun, yani 23Eylul tarihinde Izmit'te Motosiklet yarislari vardi ve MT ekibi olarak biz de uyemiz Boy'u desteklemek icin oradaydik. Yarış bizler için çok heyecanlı ve keyifliydi, başlangıçtaki heyecan yarış boyunca yaşanan geçişlerle arta arta devam etti. Ve yarışın sonunda damalı bayrağı 3. sırada görme şerefi Boy'a ait oldu, burdan kendisini bir kez daha tebrik ediyorum :rendeer: :cat:
Yarışta resim çekmekle uğraştığım için gelişmeleri çok iyi takip edemedim. Isınma turunda Mehmet gayet güzel bir kalkışın ardından turu tamamladı ve yarış için yerine geçti. Yarış başladığında ise kalkıştaki küçük bir hatası onun sıralamada gerilere düşmesine sebep oldu. Fakat bu hata onu hırslandırmış olacak ki yarış içinde süper geçişler yapıp çok iyi tur zamanlarına imza atarak üçüncülüğe kadar çıkmayı başardı. Bu başarısı için kendisini tekrar tekrar tebrik etmek lazım..
Not: Resimleri toplu olarak indirmek icin bu linki kullanabilirsiniz. Birkaç da video var, özellikle Mehmet'in yaptığı bir geçişi videoya almayı başardım. Bunu da ekleyeceğim :wiinkk:
Ilk yaris esnasinda cekilen bir fotograf, arkada o motor gorunecek diye az kasmadim

Mehmet hazirliklarini tamamlamis, pit alanindan cikmadan onceki son direktiflerini aliyor..

Pit alanindan cikmayi bekleyen pilotlar, son kontrolleri yapiliyor..

Ve isinma turu oncesi son dizilis..


Isinma turundan kareler..

Yaris icin son dakika, pilotlar yerlerinde ve hazir..

Yaristan kareler..




Yaris bitti, Boy üçüncü!!

Boy, kutlamalari kabul ediyor..


Sökmen çifti gayet mutlu

Podyumdayiz.. Gururlaniyoruz




Podyum gosterisinden sonra hep beraber resimler cekiliyoruz..




