ya bak deliricem hee
haala klüp klüp
konumuz klüp deil diyorum
izmir geçmiş izmite diyorum..
hani motosiklet kardeşliği?
hani destek olurdu birbirine motorcular??
bi kamyon topic açılıyo oraya yardım buraya yardım diye
tanımadıımız yerlere bilmediimiz insanlara yardım yapalım diyorsunuz, tmm bu çok güzel bişey, hatta site olarak hayvanlara bile yardım yapıldı dimi?
e gözümüzün önünde destek olmamız gerreken oldukça başarılı bi arkadaşımız var neden ona destek olmayalım??
işste bu yüzden 'işte benim memleketim' yada 'yurdum insanı' gibi yazılar yazıyoruz ve okuyoruz
çünkü olması gerekene deil canımızın istediğine destek oluyoruz hep..
neyse ben bu işe bi el atıcam inşallah sonundan bişey çıkar..
Peki abi MT'nin misyonu ne? Arkadaş bulmak mı? Haftasonu motorla yalnız gezmemek için birilerini bulup yeme içme organizasyonlarında katılmak mı? Üzülerek söylüyorum ama MD (Motordelisi) bizden çok daha aktif bir site. Bence kriter üye sayısı değil. Nicelik değil nitelik önemli. Adamlar bir sürü kez televizyona çıktı, röportaj yaptı ve bu sene de çok güzel bir organizasyon ile yarışlara üç yarışçı soktu. Yarışçı yetiştirmek onların misyonu mu? Misyon yarışçı yetiştirmek değil, üyelerden belli konularda uzmanlığı olanlardan yararlanarak sitenin adını duyurmak, bu sayede reklam yapmak ve daha çok kişi tarafından tanınmak olmalı. Yarışta bir yarışçıyı desteklemek bu tür reklamların en iyisi. Neden Tolga Uprak, Barış Tok, Sinan Sofuoğlu gibi yarışçılar bizim siteye takılmıyor sizce? Kusura bakmayın ama motorla ilgisi olmayan her türlü organizasyonu (yaşlıları ziyaret, hayvanlara yardım, çocuk esirgeme kurumunu ziyaret, v.s..) yapıyoruz ama bizi esas birleştiren tek konu olan MOTOSİKLET ile ilgili hiçbir icraat görmedim ben pek... Herkes yeme içme derdinde...MT'nin böyle bir misyonu yoktur. MT kurulurken biz pilot yetiştirelim, yarışalım gibi bir düşünceyle kurulmadı sanıyorum. Farklı bir amaca hizmet eden bir forum burası.Bu nedenle siteden bir şeyler beklemek yanlış olur. Ama olabiliyorsa da güzel olur.
son 2 yarışta çıkacağın kürsü daha çok dikkat çekmeni ve daha rahat sponsor bulmanı sağlayabilir..:wiinkk:
MD / MT ???Kendi çabamız ile Bursa'da bir MD Bursa Klüp mekanı(tam olarak ne denmesi gerektiği konusunda emin deilim lokal vs.)kurma çalışmaları içindeyiz.
@ultraukala
MD / MT ???
Kuracağımız dernek her ne kadar sizlerin gıpta ile baktığı MD'nin bir parçası olacak olsa da onlardan bağımsız kendi çabalarımız ile onlar gibi uğraşacağımız bir oluşum olacak.
@patriote
Peki abi MT'nin misyonu ne? Arkadaş bulmak mı? Haftasonu motorla yalnız gezmemek için birilerini bulup yeme içme organizasyonlarında katılmak mı? Üzülerek söylüyorum ama MD (Motordelisi) bizden çok daha aktif bir site. Bence kriter üye sayısı değil. Nicelik değil nitelik önemli. Adamlar bir sürü kez televizyona çıktı, röportaj yaptı ve bu sene de çok güzel bir organizasyon ile yarışlara üç yarışçı soktu. Yarışçı yetiştirmek onların misyonu mu? Misyon yarışçı yetiştirmek değil, üyelerden belli konularda uzmanlığı olanlardan yararlanarak sitenin adını duyurmak, bu sayede reklam yapmak ve daha çok kişi tarafından tanınmak olmalı. Yarışta bir yarışçıyı desteklemek bu tür reklamların en iyisi. Neden Tolga Uprak, Barış Tok, Sinan Sofuoğlu gibi yarışçılar bizim siteye takılmıyor sizce? Kusura bakmayın ama motorla ilgisi olmayan her türlü organizasyonu (yaşlıları ziyaret, hayvanlara yardım, çocuk esirgeme kurumunu ziyaret, v.s..) yapıyoruz ama bizi esas birleştiren tek konu olan MOTOSİKLET ile ilgili hiçbir icraat görmedim ben pek... Herkes yeme içme derdinde...
Kimseye kızgın veya kırgın değilim. Yarışmak sonuçta benim tercihimdi, kötü şartlarda da olsa, kimseden destek alamayacak olsam da bunu bu sene yapmak zorundaydım. Şartlar farklı olsaydı çok farklı sonuçlar olacağını biliyorum... Bu sene benim için çok iyi bir deneyim oldu. Ancak MD'nin yaptıklarını görünce de bazı şeyleri imkansız olarak gören biziz diye düşünüyorum. O kadar zor işler değil bunlar, sadece İSTEMEK gerek...
Çünkü MT logosu veya motosiklet.net stickeri getiren olmadı. Paddock alanında stickerleri kendileri bile yapıştırabilirlerdi motora. MotorBike dergisinin stickerlerini beşer onar dağıttılar, çoğu motorun üzerinde de logosu var derginin. Ben maddi kazanç sağlamasam da MT logosunu her zaman koyarım dedim motora.Neden senin motorun üzerinde Mt ile ilgili amblem reklam yok?
@alp_tunay
Çünkü MT logosu veya motosiklet.net stickeri getiren olmadı. Paddock alanında stickerleri kendileri bile yapıştırabilirlerdi motora. MotorBike dergisinin stickerlerini beşer onar dağıttılar, çoğu motorun üzerinde de logosu var derginin. Ben maddi kazanç sağlamasam da MT logosunu her zaman koyarım dedim motora.