- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
bence Edirne enez'de neymiş yahu her zaman gidilir oraya...Barışarock'a gelin diyorum.Yalnız dikkatlı olun yollarda ya da otobüs ile gelin ne bileim bu festivali kaçırmamalısınız...Çok güze lgeçecek inş...
ben cuma akşamı işçıkışı gelicem haberleşiriz millet akın sen net olarak ne zmn geicen
Valla bende gelmek istiyorum ama ne çadır var ne de başka bir malzemer:
Valla bende gelmek istiyorum ama ne çadır var ne de başka bir malzemer:
Full kamp malzemesini 50ytl gibi bir rakama halledebilirsin buna çadır-mat dahil olur kesinlikle.uyku tulumuna gerenk yok ama.Ayrıca bütçe sorunu yaşarsan metalgod arkadasımız askeriyeden aşırma:mrgreen: Devasa çadırında ağırlayacak çadırı olmayanları.:cat:
hertürlü abicim ciddi ciddi çadırsız gelecekolan çoksa getiriyim büyük çadırı yoksa taşımıycam... :queen: ama aynı anda yakaşık 20 kişi ağarlayabiliyorum onagöre :queen:
cuma sabahı 9 gibi orada olucaz ama yolu bilmiyorum arkadaşlar yaa. bide motoru nereye parkederiz?