BarışaRock Festivali, 24-25-26/08/2007, Sarıyer

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Konserlerden arda kalan vakitlerde mümkünse İstanbul turu atalım derim ben.Festival alanına takılıp kalmak istemiyorum ki zaten yapılacak bi aktivite de yok gündüz vakti...Hatta MT olarak konser programının kötü olduğu bir akşam üstü toplanalım derim ben.İstanbullular nasıl uygun görürsünüz artık bilemem.Kısmetse orada olacağım...

:) Bence cok yanılıyorsun. Zeytinli'ye benzetme burayı. Orman içinde oldugundan öğlene doğru kalkıyorsun, zaten öğlen vakti konserler başlıyor, sen bir yandan yemek yiyorsun bir yandan müzik dinliyor ve biryandanda aktivitelere katılıyorsun.

Zeytinlide hiç yapılmayan çeşitli oyun aktiviteleri bolca, ayrıca tiyatro gösterileri ve birsürü eğlence var. Merak etme bu festival dolu dolu geçiyor ama yinede ist.i gezmek istiyorsan bir gün onceden veya birgün soradan yada erken kalkıp denize gideris, hemde gezmiş olurus ;)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim akın :mrgreen: ozman kadar ben gs500 ümü almış olurum :D sabahtan erken kalkar sizi kahvaltıya götürüümboğaziçine hem ucuz hemde keyifli yerler var gezeriz ist ayıpsın hem senle bi kapışma durumu söz konusu onuda unutmayalım bakalım dandik cross cheetayla zor aldığım virajlar gs500le nası alınıyo :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
kardeşim akın :mrgreen: ozman kadar ben gs500 ümü almış olurum :D sabahtan erken kalkar sizi kahvaltıya götürüümboğaziçine hem ucuz hemde keyifli yerler var gezeriz ist ayıpsın hem senle bi kapışma durumu söz konusu onuda unutmayalım bakalım dandik cross cheetayla zor aldığım virajlar gs500le nası alınıyo :queen:


Gidelim valla nereye istersen gidelim.Ama ben hep artçılı olacağım :cherry: anladın sen onu:cat: Bu arada gs500ü aldığın zaman kulvarlarımız farklı olacak:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merak etme üzülme :queen: bankaların gazabından dolayı gs500 yalan oldu cabbara kaldık yada comet e bendede artçı olacak atarız ikisinibi yere :) bis bi kapışır geliriz :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
merak etme üzülme :queen: bankaların gazabından dolayı gs500 yalan oldu cabbara kaldık yada comet e bendede artçı olacak atarız ikisinibi yere :) bis bi kapışır geliriz :queen:

Cıbıra kalma boşver comet al:cat: Bu arada artçımı hiç bir yere atamam barışarock'ı zor bekliyorum gelsin die zaten :salut::salut: off offf:pale:

Ama illa çok istersen :cherry: uyurken kaçarız artçım:mrgreen::mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
1 sayfa A4'e 6 adet tek kişilik sığıyor, 1 sayfa tek kişilik, 1 sayfa 4 kişilik çıkartsak gül gibi geçinip gireriz herhalde...:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Önceden gidip motorların ve çadırların yerlerini iyi belirlememiz gerekir diye düşünüyorum. Eğer motorda aklım kalırsa (ki motor benim değil :p ) festivalin tadı tam olarak çıkmaz...
Ha bir de motorları zincirlemek gerekiyor. Neden? Çalınır diye mi? Hayır :p
Gece içip içip gösteri yapmaya çalışmayalım diye :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
summer rocktan döndüm şimdi bizden kimse yokdu buğra nerdesin olum ya tamer sen nerdesin len !!!
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
Önceden gidip motorların ve çadırların yerlerini iyi belirlememiz gerekir diye düşünüyorum. Eğer motorda aklım kalırsa (ki motor benim değil :p ) festivalin tadı tam olarak çıkmaz...
Ha bir de motorları zincirlemek gerekiyor. Neden? Çalınır diye mi? Hayır :p
Gece içip içip gösteri yapmaya çalışmayalım diye :mrgreen:

motor senin değil mi :silent:

kendini zincirle Görkem, neden motosikleti zincirliyorsun :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaşlar, SummerRock Open Air Festival, 17-18-19/Ağustos Sarıyer Mehmet Akif Piknik Alanı içinde yapıldı.
Yani BarışARock'dan 1 hafta önce Aynı alanda SummerRock diye bir festival yapıldı ve bende ordaydım. 3 gün boyunca alanda kaldım, perşembeden girdim pazar günü cıktım. Alan ile ilgili genel birkaç birşey söyleyeyim en son taze bilgiler bende.

Festival alanını acaip pislettik, inş. 4 gunluk süre içinde temizlerler de, BarışARock'a temiz bırakırlar. :)
Festival alanındaki WC sayısı aynı fakat WC ler buyutulmuş.
Konser alanı gerçek çim, ama tam sahne önü toprak.
Kamp alanlarının buyuk bir bölümünün zemini düz.

Varsa alan hakkında sorunuz taze bilgilerimle cevaplayayım.

GorkeM' Alıntı:
Önceden gidip motorların ve çadırların yerlerini iyi belirlememiz gerekir diye düşünüyorum. Eğer motorda aklım kalırsa (ki motor benim değil ) festivalin tadı tam olarak çıkmaz...
Evet bu sene geçen senelerden dahada kalabalık olacağa benziyor, motorları gören ve festival alanı içindeki Musluk, WC, Anayol gibi yerlerden uzak biryere kurulmamız lazım.

GorkeM' Alıntı:
Ha bir de motorları zincirlemek gerekiyor. Neden? Çalınır diye mi? Hayır
Gece içip içip gösteri yapmaya çalışmayalım diye
Bende zincir kilit var, 3 motora kadar yetişebiliyor.

GorkeM' Alıntı:
Arkadaşlar bende printer yok 4lü 4lü çıkarın alanda paylaşırız
olcan138' Alıntı:
1 sayfa A4'e 6 adet tek kişilik sığıyor, 1 sayfa tek kişilik, 1 sayfa 4 kişilik çıkartsak gül gibi geçinip gireriz herhalde...
Girişte sorun olacağını sanmıyorum cunku gecen sene bakmamışlardı bile, ama yinede önlemimizi almamız lazım tabi.


metalgod' Alıntı:
summer rocktan döndüm şimdi bizden kimse yokdu buğra nerdesin olum ya tamer sen nerdesin len !!!
Bende 4 saat önce geldim, aslında bu gecede orda kalacaktım ama iş-güç malüm. Perşembeden beri ordayım zaten, ben MetalTR pankartının orda biryerdeyim. Ama cok para gitti :(
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
O konuyu ben de düşündüm , tuvaletlerden oldukçe uzak olmalıyız bir kere , ikinci olarak da musluklar taşıp su eğimli zeminin yolunu izleyerek önüne gelen herşeyi yakıp yıkıyor (vay bee :D ) bu yüzden muslukların alt kısımlarına değil üst kısımlarına yerleşmeliyiz... Çok da köşe olmaması gerekiyor çünkü kenarlar köşeler doğal wc dir... Neyse perş erkenden gidip yer tutulmalıdır , son sözüm budur :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Efet arkadaslar girişimizi cuma sabahı kaçta yapacağız ?Ona göre Bursa'dan çıkışımı yapayım?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Evet ben perşembeden gidiyorum ama şöyle bir durum söz konusu, salı günü iş görüşmesine gidicem, eğer çarşamba veya perşembe günü başla derlerse ben ancak cuma 20:00 den önce gelemem. Bu durumu çarşamba günü netleştirir buraya yazarım.

Ultraukala, sen istedigin saatte gel cunku perşembe akşamı kapılar acılıyor. Yani sen cuma günü gittiginde çadırlar kurulmuş olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Evet ben perşembeden gidiyorum ama şöyle bir durum söz konusu, salı günü iş görüşmesine gidicem, eğer çarşamba veya perşembe günü başla derlerse ben ancak cuma 20:00 den önce gelemem. Bu durumu çarşamba günü netleştirir buraya yazarım.

Ultraukala, sen istedigin saatte gel cunku perşembe akşamı kapılar acılıyor. Yani sen cuma günü gittiginde çadırlar kurulmuş olacaktır.


ya ben kapılar cuma sabahı açılıyor die cuma sabahı çıkacaktım o zaman.Perşembeden çıkarım ben yola benim için sorun deil.Bu arada ben hala daha evdekilere durumu sölemedim:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
organizasyon komitesinin basindaki isimlerden biri uni den yakin arkadasim hatta edirne'de karsilikli tezgah acip dövme bilem yaptiydik ancak henuz festivale katilmak mumkun olmamisti.. carsamba motoru aliim.. belki Edirne-Enez yerine festivale gelirim :D gelebilirsem gorusuruz millet :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst