BarışaRock Festivali, 24-25-26/08/2007, Sarıyer

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
evet öyle olmalı tabi..
ama şunu da unutmamak gerekir, herkes biraz milliyetçidir. hatta emperyalist ülkeler milliyetçinin allahıdır:)
dünya milliyetçiliğini istesek de, biraz sıkma bi terim bana göre :)

bunlara çok takılmamak lazım aslında, hepimiz oraya müzik için gidicez en nihayetinde. bazı siyasi görüşlerin bu organizasyonda yeri vardır/olabilir. bunlara takılmayalım. kimse kimseye görüş satacak değil :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
evet öyle olmalı tabi..
ama şunu da unutmamak gerekir, herkes biraz milliyetçidir. hatta emperyalist ülkeler milliyetçinin allahıdır:)
dünya milliyetçiliğini istesek de, biraz sıkma bi terim bana göre :)

bunlara çok takılmamak lazım aslında, hepimiz oraya müzik için gidicez en nihayetinde. bazı siyasi görüşlerin bu organizasyonda yeri vardır/olabilir. bunlara takılmayalım. kimse kimseye görüş satacak değil :)

Bizim için değil.... Yanlış anlamayın.... Ama bu yolla gerçekten prim yapmaya çalışanlar var.... Müziği herkes sever...Rokçılık isyankarlıktır.... Ama bu dediğime isyan etmek Türk gençliğine yakışmaz...

Bu benim şahsi görüşüm... Kimseyi bağlamaz....

Neyse gidenlere iyi eğlenceler.....:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tabi ki alp_tunay. buradaki herkes ne istediğini bilen insanlar zaten.
buradan kimsenin müzik dinlemek dışında başka bir amaçla oraya gideceğini sanmıyorum.
oraya yazdıkları şeyler bizi bağlamak zorunda değil.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Görüşünü sergilemeyek isteyen için süper bir fest. Gidiceksin orda herşey serbest ne yapacaksan yap, Ama herkes anlayışlı kimse kimseye karışmıyor.

Geçen sene başımdan geçlen bir olayı anlatim;

Konser alanındayız, Cumartesi saat 23:30 civarı
Sahnede hangi grup vardı bilmiyorum ama müzik vardı eminim, konser alanının sağ ön tarafından 10 kişilik bir grup ellerinde pankartlarla konser dinleyen kalabalıgı yararak sola doğru yürüyor ve slogan atıyor, orta kısımdan biras kendi etraflarında dönüyor ve konser alanının sol arka kısmından cıkıyorlar, aradan 10-15dk. geçiyor bu sefer başka bir 10 kişilik grup başka birşeyi protesto eder biçimde yine ellerinde pankartlarla yine alandaki insanların arasından geçip gidiyor, 3 defa tekrarladı bu durum ve bence çok gusel bişi.
İnsanlar sloganlarını atıyor, ilgilenen dinliyor ilgilenmeyen hiç tepki vermiyor herkes rahat takılıyor yani farklı görüşte de olsa ilgi göstermiyor olup bitiyor yani bence süperdi.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
suspect, çok iyiymiş walla ya.
güzel olduğu kadar da tebessüm ettirecek bir olay :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Forumlarda siyasi konuşmak yasak arkadaslar orasına hiç bulaşmayalım derim ben...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Şşşşt bunun yeri burası değil arkadaşlar...

Konumuz konser , çadır , eğlence , muhabbet :cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
BarışaRock Bilet olayları hala açıklanmadı, geçen seneki gibi beleşix mi yapacaklar yoksa başka bişimi düşünüyorlar daha belli değil.

WC olayına gelince eğer küçük tuvaletiniz geldiyse boşu boşuna alandaki sınırlı sayıda olan WC lerde sıra beklemenizi önermem geçen sene kız erkek fark etmeden ormana katkı sağladık, bu işin kızı erkeği kalmadı artık, zati çalı arasında kim görecek.
Ama büyük Tuvaletiniz geldiyse yine kullanmayın derim cunku cok temiz oldugunu söyleyemem, atlayıp motora en yakın kebabçıya yada McDonald's a gidin.

Duş olayına gelince, su savaşı dışında duş alabileceğiniz bir mekan yok.

Musluk olayına gelince;
alanda sadece 1 adet musluk var, ordan faydalanabilirsiniz, ama geçen sene İSKİ tanker getirmişti.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olum buğra festival manyağımısınolum sen :queen:

neyse arkadaşalr barışarock ta benim için klasikleşen 15 işilik olupta içinde 20 kişi uyuyabildiğimiz dev askeriyeden çalıntı çadırımla gelicem çadırı olmayanlar dert etmesin :queen:

ayrıca beyler şöyle bi 15-20 kişi toparlanabilirsek ekipler kuralım eğlencenin tadını arttırmak için :) pogo ekibi su savaşları ekibi ortalığı karıştırma ekibi grubu temsilen yarışmalara katılacak yarış ekibi grup içi huzuru bozucu kaos ekibi biz ge.en yıl böle yapmıştık acaip matrak oluyodu
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ben festivalde olucam çok çok büyük ihtimalle hatta kesin diye de bakabiliriz yaşasın oley:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar bu sefer kaliteli bir organizasyon yapalım...Adam akıllı toplanalım çadırlarımızı semih(metalgod)in devasa askeriye çadırının yanına kuralım :D İstanbulda olması katılımın fazla olması demektir die bakıyorum ben...Müzik ve eğlence için gidelim oraya.Art niyetli fikirlerle siyaseti düşünmeyelim.Şahsen benim amacım çıkacak onlarca grubu canlı olarak dinlemek istemem.Ayrıca zeytinlirockfest'ten bazı misafirlerim gelecek zeytinli tayfası anladı :D Öle işte benim için çok özel bir festival olacak.Bitmesi kötü olacak ama şimdiden bitmesini düşünmek istemiyorum...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SuSpect

1 adet musluk var demişsin , 3 adet vardı :mrgreen: Hatta bir tanesi ormanın içindeydi fazla kuyruk olmuyordu hep oraya kaynıyorduk :cherry:

Bu sefer toplanıp erkenden gidelim geçen sefer otobüs kaza yapmıştı geç gitmiştik ben bayıra kurmak zorunda kalmıştım çadırı , gece yola yuvarlanmıştım :mrgreen:
Ama barısarock süper geçmişti benim açımdan... neyse daha konuşmiim :)

metalgod
Bana pogo ekibi deme :mrgreen:
Geçen sene pogoda sol arka 2 dişimi kırmıştım hala acısını çekiyorum :p
Bu seferde sağdan gitmesin :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar Barışa Rock konserini izlemek isteyenler mutlaka gelsinler.Tüm Motorcu arkadaşlarımı bekliyorum. Hatta büyük bir ihtimalle yani bi terslik olmazsa ucretsiz olarak sokacağım gelmek isteyen tüm motorcu dostlarımı. (Nasılmı o bana kalsın:))Ayrıca motorları koyabileceğiniz güvenli bir yer olacak ücretsiz olarak. (En kötü ihtimalle bizimde ortak olduğumuz ve akrabalarıma ait çook geniş otopark alanlı site'ye koyacağım motorları):) Şimdiden iyi eğlenceler diliyorum katılacak tüm motorcu dostlarıma.
Not. kesinlikle çadırlarınızı getirin çook eğlenceli olcakkkkkkk çoooooooooooook, alışveriş için yakın büyük marketler var onun için hiç üzülmeyin bu konuda hertürlü desteği elimden geldiğince yapacağım Çünki ben Bahçeköy'lüyümm yanı Sarıyer Festivalin yapıldığı yerde çocukluğum geçti heryerini karış karış biliyorum ve nereden nasıl gidileceğini beleş nasıl katılınır sizleri bilgilendircem.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eyvallah sağol... Benim tahminim bu sene de çok cüzzi bir fiyata girebilicez alana...

Benim derdim çadırları motorlara mümkün olan en yakın mesafede kurabilmek...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Fest. zaten beleş. internetten bir cıktı almazsanız kapıda 1ytl verip gazete alıyorsunuz onunla giriyorsunuz.
-----------
Motorlar kesinlikle kamp alanına sokulmuyor. Ama geçen sene gittiğim ekiple yaptıgım gibi fest. alanın en arka kısmında gusel bir alana kurduk çadırları, hem motorları gorebiliyorduk hemde butun alanı dolaşma imkanımız vardı. ben yine öyle yapmayı planlıyorum, arka kapıdan girip yakına biryere çadır kurmak.
---------------
Ben Perşembeden gideceğim, eğer bana katılmak isteyen varsa buyursun.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SuSpect
Bir terslik olmazsa ben perşembeden katılırım... Hem motorları da ayarlarız... Ben motoru sağlama almadan rahat edemem :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ben geçen sene kapıda güvenlikler hani üstünü ararlar ya, heh işte tam onların dibinde biryer bulmuş oraya koymuştum.
Zincir kilit ve disk kilidi takmıştım.
Çadıra geldikçe motora bakıyordum.
ve bir sürü motor vardı onların arasına koymuştum.

O yüsden ben gecen sene rahat ettim. Özellikle 24 saat güvenligin gözünün önünde olması cok iyiydi.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar fikrim ortak alanda(kendimizin belirlediği)festival açılışının ilk günü sabahın erken saatlerinde (zeytinlide geçe kalmıştık çok) orada bulunalım çadırlarımızı kuralım sora bakalım eğlencemize...Ben kız arkadasım ile birlikte geliyorum kısmetse.İstanbulu motoru almaya geldiğimde adam akıllı gezme fırsatım olmamıştı.Konserlerden arda kalan vakitlerde mümkünse İstanbul turu atalım derim ben.Festival alanına takılıp kalmak istemiyorum ki zaten yapılacak bi aktivite de yok gündüz vakti...Hatta MT olarak konser programının kötü olduğu bir akşam üstü toplanalım derim ben.İstanbullular nasıl uygun görürsünüz artık bilemem.Kısmetse orada olacağım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst