tyler_durden Katılım 5 Şub 2006 Mesajlar 246 14 Eki 2007 #162 walla ne güzel ya. yaw ben en çok da boikot'u kaçırdığıma üzülüyorum. bide kara güneş'i
_nefret_ Katılım 3 Ağu 2007 Mesajlar 27 23 Nis 2008 #163 gelmesekte bizde kalbimiz orda ama orda olup eğlenmek wardı